صفر تا صد برجسته حرفه ای در اینستاگرام در حال ساخت است

هشدار №1

پس از خواندن این مقاله ، یاد بگیرید که استوری های شما برای همیشه در صفحه اینستاگرام شما باقی خواهند ماند 🙂

هشدار №2

ما نحوه افزایش فروش اینستاگرام با این استوری های بی انتها را به شما آموزش می دهیم.

هشدار №3

شما ماه را تقسیم نمی کنید! 🙂 به اندازه کافی برای درک نحوه کار با اینستاگرام تاکید کنید ، این همه.

این بدان معنی است که بدانید چگونه استوری های خود را برجسته کنید ، عکس جلد مناسب اینستاگرام را انتخاب کنید و از این ویژگی هیجان انگیز ارائه شده توسط اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرید.

همه اینها را در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد ، اما طبق معمول ، باید از ابتدا شروع کنیم. بنابراین ، اگر می دانید چگونه داستانهای خود را برجسته کنید ، برای یادگیری نکات برجسته حرفه ای برای کسب و کار به قسمت بعدی بروید. اگر مبتدی هستید ، گام به گام با ما باشید تا با هم یاد بگیریم.

هایلایت اینستاگرام چیست؟

قبل از آن ، داستانی که ما منتشر کردیم بیش از 24 ساعت طول نکشید و از بین رفت. اما اکنون زمان تغییر کرده است. می توانید یک داستان ارسال کنید ، سپس آن را نشانه گذاری کنید ، سپس رونق دهید …
برای همیشه در صفحه اینستاگرام شما باقی می ماند.

در عوض ، اینستاگرام راه را برای ما باز کرد تا هر داستانی را که در حساب اینستاگرام خود ارسال می کنیم برای همیشه حفظ کنیم. حالا ممکن است بپرسید چگونه باید فروشگاه های خود را برجسته کنیم؟
نگران نباش! در بخش بعدی همه مراحل را به شما یادآوری می کنیم. البته پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با مهمترین لحظات تأکید حرفه ای ، فیلم زیر را مشاهده کنید.

چرا برجسته سازی مهم است؟

نکات برجسته اینستاگرام برای سهولت کار شما ایجاد شده است. ما در این بخش وارد می کنیم 5 دلیل ما شما را متقاعد می کنیم تا در اسرع وقت لهجه اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

  1. مهمترین دلیل این است که وقتی داستانها را نشانه گذاری می کنید ، آنها برای همیشه در صفحه شما می مانند.
  2. به سراغ دلیل دوم برویم.
    آیا توجه کرده اید که موارد برجسته در صفحه اینستاگرام کجا هستند؟
    نکات برجسته بین رزومه و پست های شما است. این باعث می شود که مخاطبان هنگام ورود به صفحه شما به سرعت متوجه نکات برجسته شوند.
    این بدان معناست که شما این فرصت را دارید که هر آنچه را که می خواهید در لهجه های خود قرار دهید. مخاطب دقیقاً می بیند چه چیزی تو می توانیخواهید دید! زیبا نیست؟ 🙂
    روی اینستاگرام تمرکز کنید
  3. دلیل سوم کمی تخصصی است ، بنابراین با دقت بخوانید.
    برای برجسته سازی می توانید از اینستاگرام استفاده کنید نام تجاری انجام دادن.
    مهم نیست که شما یک صفحه فروشگاه هستید یا یک وبلاگ نویس ، اما داستانهای برجسته می توانند پنجره بزرگی به دنیای نام تجاری شما باز کنند و به مخاطبان نشان دهند که در پشت صحنه برند شما چه می گذرد.
    چه کسی نمی خواهد مخاطبانش بیشتر با او صمیمی شوند؟
  4. دلیل چهارم که ما به این موضوع علاقه زیادی داریم این است که برجسته سازی باعث راحتی کار و مخاطب شما می شود.
    زیرا گاهی مخاطبان مطالب خاصی را در صفحه شما جستجو می کنند و با کمک لهجه ها به راحتی می توانند اطلاعات مورد نظر را پیدا کنند. برای مثال ، فرض کنید شما فروشگاه اینستاگرام دارید و مشتری می خواهد به صورت آنلاین ببیند که آیا می توانید به او اعتماد کنید یا خیر!
    خوب ، در این مورد ، تأکید کنید “رضایت مشتری” او شما را پیدا می کند و از تصمیم شما مطمئن می شود.
    از سوی دیگر ، کار شما آسان تر است و به سوالات تکراری کمتری پاسخ می دهید.
    روی اینستاگرام تمرکز کنید
  5. بیایید به آخرین دلیل برویم. به یک صفحه محبوب فکر کنید که هر روز پست ها و داستانهای مختلفی منتشر می کند.
    صفحه زیبایی صدف را لایک کنید. محتوای این دسته از صفحات کامل نیست ، که نقطه قوت آنهاست 🙂
    مسئله این است که از جایی به جای دیگر صفحه آنها بسیار شلوغ و شلوغ می شود. در این شرایط ، موارد برجسته هنوز روی صحنه به عنوان ابرقهرمان ظاهر می شوند و با کمک آنها می توانیم محتوای خود را به خوبی طبقه بندی کنیم.
  بهترین اپلیکیشن ها و بازی های گوگل پلی در سال 2021 معرفی شدند

روی اینستاگرام تمرکز کنید

امیدواریم به اهمیت لهجه ها پی برده باشید. زیرا در قسمت بعدی اقدامی انجام می دهیم و یاد می گیریم که چگونه استوری ها را در اینستاگرام برجسته کنیم.

نحوه ایجاد لهجه در اینستاگرام

اکنون که می دانیم تأکید چقدر مفید است ، بیایید به مراحل ایجاد لهجه در اینستاگرام برویم. در زیر همه چیز را مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم.

  1. داستان مورد نظر خود را منتشر کرده و روی Highlight کلیک کنید.

روی اینستاگرام تمرکز کنید

2. در این قسمت ، با ضربه زدن روی علامت + لهجه جدیدی ایجاد کنید. سپس یک عنوان زیبا و عکس روی جلد برای آن بگذارید و بس.

مدیر اینستاگرام ؛  کار سودآور و آسانخواندنی: مدیر اینستاگرام ؛ کار سودآور و آسان

روی اینستاگرام تمرکز کنید

(اگر می خواهید داستان مورد نظر خود را به یکی از نکات برجسته ای که قبلاً ایجاد کرده اید اضافه کنید ، فقط آن برجسته را انتخاب کرده و روی افزودن کلیک کنید.)

در اینجا یک مشکل وجود دارد!
برخی ممکن است بخواهند داستانهای قبلی خود را برجسته کنند. همانهایی که 24 ساعت منتشر شده اند ، هیچ کدام ، شاید چند ماه. این افراد باید چکار کنند؟

نکات برجسته را از داستانهای بایگانی شده ایجاد کنید

  1. حساب اینستاگرام خود را باز کرده و به انتهای لیست موارد برجسته بروید و علامت + را کلیک کنید.
    روی اینستاگرام تمرکز کنید
  2. در این صفحه تمام استوری هایی که در اینستاگرام ارسال کرده اید را مشاهده خواهید کرد.
  3. اکنون می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.
    روی اینستاگرام تمرکز کنید
  4. در نهایت ، عنوانی را برای لهجه خود انتخاب کنید و یک عکس مناسب روی جلد بگذارید.
    روی اینستاگرام تمرکز کنید

اکنون که اصول اولیه برجسته سازی در اینستاگرام را آموخته اید ، وقت آن است که به صفحه خود ضربه بزنید. اما قبل از آن ، اصلا یک چیز را فراموش نکنید!

هر قدم که به اشتباه در اینستاگرام انجام شد ، میاین می تواند شما را ده قدم به عقب برگرداند.

انتخاب باشماست. منآیا می خواهید ده قدم به عقب بردارید یا به جلو؟

اگر این تصمیم جدی است ، فیلم زیر را تماشا کنید

  مشخصات گلکسی A73، گلکسی A53 و دو گوشی دیگر سامسونگ فاش شده است

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد ، به صفحه آموزش ما در اینستاگرام بروید. در این صفحه یک مقاله و فیلم کلی است رایگان ما حسابی را آماده کرده ایم که در این زمینه به شما کمک می کند.

اکنون دست دادن را متوقف کرده و نحوه ایجاد لهجه های حرفه ای را بیاموزید.

3 نکته اساسی برای ایجاد لهجه های حرفه ای

صد لهجه را پشت سر هم مرتب نکنید

البته منظور ما وبلاگ نویسان و افراد تأثیرگذار در اینجا نیست. اگر شما یک وبلاگ نویس یا یک فرد تأثیرگذار هستید ، می توانید تا آنجا که می خواهید تأکید کنید. اما … بحث فروشگاه ها در اینستاگرام متفاوت است!

وقتی به صفحه اینستاگرام می روید ، فقط چهار یا پنج مورد برجسته اول را مشاهده می کنید. بنابراین نتیجه می گیریم که این 4 لهجه بسیار بسیار مهم هستند.

صادق باشیم 🙂 اکثر ما بی صبرانه منتظر نگاه کردن به ده یا بیست لهجه پر از داستانهای مختلف هستیم. با این حال ، به احتمال زیاد ما چهار مورد برجسته اول را بررسی می کنیم ، که از قضا مسائل مهمی را نیز پوشش می دهد.

حالا این مشکلات چیست؟
عجله نکن! 🙂 در ادامه مقاله ما به طور کامل بخشی را در این زمینه اختصاص داده ایم. در حال حاضر ، ما می آموزیم که چگونه متخصصان در اینستاگرام تأکید می کنند.

پوشش اینستاگرام برای برجسته سازی باید به این شکل باشد

کاربر معمولی می تواند هر عکسی را که دوست دارد برای جلد برجسته ترین عکس های خود انتخاب کند ، اما شما حرفه ای ها نباید از یک عکس معمولی راضی باشید.
بهتر است از آیکون های جذاب برای پوشش خود استفاده کنید. حال ، اگر می خواهید در مورد نمادها بیشتر بدانید ، بهتر است به مقاله “آشنایی با نمادها” مراجعه کنید.

البته ، ایده خوبی است که این لیست را بررسی کنید تا با سایت های بارگیری رایگان آیکون آشنا شوید.

واقعا! ما می دانیم که شما عاشق کار با برنامه ها هستید ، بنابراین بخش زیر برای شما مناسب است.

یک برنامه برجسته سازی روی جلد خوب چیست؟

ما به اطراف نگاه کردیم و دنیای متفاوتی از برنامه ها را بررسی کردیم. در نهایت به این 2 برنامه رسیدیم.
این معنی است:
جلد Canva و Highlight

همه چیز در مورد تولید محتوا در اینستاگرامخواندنی: همه چیز در مورد تولید محتوا در اینستاگرام

به راحتی می توانید این برنامه ها را بر روی گوشی خود نصب کرده و از نمادهای موجود در این برنامه ها استفاده کنید. اما تأکید می کنیم که باید به دو نکته اصلی زیر توجه کنید.

2 نکته مهم

  • سعی کنید عکس هایی را که برای جلد خود انتخاب می کنید شبیه و در عین حال جذاب به نظر برسند تا به زیبایی بصری صفحه شما کمک کند.
  • اگر هر یک از نکات برجسته برای شما اهمیت بیشتری دارد و می خواهید توجه مخاطبان را به آن تمرکز خاص جلب کنید ، به خاطر داشته باشید عکسهای متفاوت با یکی رنگهای متفاوت انتخاب کنید.
    روی اینستاگرام تمرکز کنید

اکنون فرض می کنیم که شما تمام این نکات را رعایت کرده اید. آیا می توانید حدس بزنید مرحله بعدی ایجاد یک لهجه حرفه ای چیست؟ در بخش بعدی توضیح خواهیم داد …

  به‌روزرسانی Oxygen OS 12 برای OnePlus 9 و 9 Pro در دسترس است

عنوان را برجسته کنید ؛ معنی: 100 از 100

بهتر است برای لهجه خود یک عنوان مناسب پیدا کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

  • کوتاه و محکم باشید
  • معنی را به خوبی منتقل کنید
  • جذاب باشید

ما مطمئن هستیم که اگر این سه نکته را رعایت کنید ، کار شما بسیار آسان خواهد بود و در عین حال مخاطب به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را پیدا می کند.

تا کنون در مقاله چندین نکته را بررسی کرده ایم. اکنون بهتر است به یک موضوع بسیار حساس و مهم بپردازیم. به همان اندازه که اصول تأکید حرفه ای را می دانیم ، نمی دانیم در این محافل کوچک چه چیزی بگذاریم … بی فایده است!

لهجه هایی که لازم است

ما قبلاً در ابتدای مقاله گفتیم که داستانها باید تأکید شوند که می خواهید مدت طولانی در صفحه خود بمانید.

در حال حاضر داستان هایی از این قبیل می تواند برای همه متفاوت باشد ، اما اگر در اینستاگرام شغلی دارید و می خواهید صفحه خود را بهبود ببخشید ، حتما موارد زیر را به موارد برجسته خود اضافه کنید.

  • حتما مجموعه ای از داستان ها را درج کرده و خود یا کسب و کار خود را معرفی کنید. از تاریخچه نام تجاری خود برای ما بگویید یا به ما بگویید که سابقه کسب و کار شما از کجا شروع شده است!
    سپس این داستانها را به عنوان لهجه نامگذاری کنید “درباره ما”، “تاریخ ما” یا هر عنوان خلاق دیگری را که به ذهنتان می رسد دسته بندی کنید.
    نکات برجسته اینستاگرام - درباره ما
  • مهم نیست که شما یک وبلاگ نویس هستید یا یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام دارید. در هر صورت ، حتماً برای شما هم پیش آمده است که روزانه صدها سوال تکراری از شما پرسیده شود.
    چه بهتر که این س questionsالات را بگوییم و در تمرکز جداگانه ای با عنوان قرار دهیم “سوالات متداول” طبقه بندی.
  • نکته برجسته دیگری که هر صفحه در فروشگاه باید داشته باشد برجسته است “چگونه می توانم سفارش دهم” و- در این مجموعه داستان ، شما می توانید به طور کامل و جامع برای مشتریان خود توضیح دهید که چگونه می توانند برای سفارش محصول با شما تماس بگیرند.
    تمرکز اینستاگرام - نحوه سفارش
  • لهجه بعدی که هرگز نباید فراموش کنید لهجه است “سایر شبکه های اجتماعی” و «پیامهای دیگر» F. این نکات برجسته ممکن است شامل پیوند به کانال Aparat ، YouTube ، Telegram ، WhatsApp Business و دیگران باشد.
    روی اینستاگرام تمرکز کنید
  • سلام نظرات مشتری یا “رضایت مشتری” حتماً به لیست موارد برجسته خود اضافه کنید. زیرا ، همانطور که می دانید ، این امر تأثیر زیادی در جلب اعتماد مردم دارد.
  • آخرین نکته ای که می خواهیم به شما بگوییم برای کسانی است که فروشگاه فیزیکی نیز دارند. اگر مغازه ، رستوران ، دفتر ، شرکت و … دارید ، بهتر است مکان و آدرس دقیق محل خود را در کانون توجه قرار دهید.روی اینستاگرام تمرکز کنید

در این بخش ، لهجه هایی را که 100٪ ضروری هستند ، نشان داده ایم. اگر به چیزی غیر عادی رسیدید ، آنها باید در موقعیت خود تجدید نظر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید