اصول ایجاد محتوا از دیدگاه روزنامه نگار

اصول ایجاد محتوا از دیدگاه روزنامه نگار: طبق تعریف روزنامه نگار ، او شخصی است که مسئول جمع آوری ، سازماندهی و انتقال اخبار از طریق رسانه ها است که امروزه اینترنت یکی از بسترهای اصلی اجرای آن است. در این رابطه ، در دو مقاله قبلی (قسمت اول و دوم از 10 مهارت روزنامه نگاری که هر تولیدکننده محتوا به آن نیاز دارد) ، گفتیم که این افراد دارای ویژگی هایی هستند که به دلیل سرعت بالای جریان اطلاعات در As در آنها نهادینه شده است. وبلاگ نویسان یا افرادی که برای وب سایت ما محتوا ایجاد می کنند ، می توانیم درباره آنها بیاموزیم و از آنها برای بهبود موقعیت فعلی وب سایت خود استفاده کنیم.

اصول ایجاد محتوا از دیدگاه روزنامه نگار

به طور خلاصه ، پرسیدن شش س mainال اصلی و یافتن پاسخ به آنها ، اعتماد و شهرت ، شفافیت و تعادل در کلمات ، موضوعاتی بود که ما تا کنون به آن پرداخته ایم. اکنون می خواهیم اخلاق کار روزنامه نگاران و رمز موفقیت آنها را با نگاهی دقیق تر به سه اصل دیگر در تولید محتوا از دید روزنامه نگار نگاه کنیم.

5– شناخت مخاطب

مخاطب را بشناسید

محتوا عملاً بدون خطاب به بخش خاصی از جامعه و بدون تعریف مخاطبان خاص ، بی فایده است ، به همین دلیل روزنامه نگاران و به ویژه کسانی که در زمینه یا رشته خاصی تخصص دارند ، می نویسند. نویسندگان همیشه به ماهیت و سلیقه خوانندگان خود توجه می کنند.

یافتن کلمات کلیدی محبوب در زمینه ما برای بهینه سازی سایت و بهبود موقعیت آن در نتایج گوگل کار دشواری نیست ، زیرا علاوه بر عبارات مرتبط ارائه شده توسط خود گوگل ، ده ها وب سایت و نرم افزار دیگر نیز وجود دارند که این اطلاعات را در اختیار ما قرار می دهند. به صورت طبقه بندی شده ؛ آنچه در اینجا مهم است و باید به آن توجه ویژه ای شود ، شناسایی افرادی است که برای آنها محتوا ایجاد می کنید ، گامی که اگر نادیده گرفته شود ، تمام تلاش شما را هدر می دهد.

  به‌روزرسانی Oxygen OS 12 برای OnePlus 9 و 9 Pro در دسترس است

در این زمینه ، که می تواند به نویسندگان اینترنتی و تولیدکنندگان محتوا SEO نیز تعمیم داده شود ، روزنامه نگاری خوب مخاطبان خود و همه چیز را در این دانش می شناسد ، مسائل و مشکلات آنها ، نگرانی های آنها را درک می کند ، و همچنین راه حل هایی را برای پیشرفت بیشتر به زبان قابل قبول ارائه می دهد. برای این افراد ، نتایج بهتر خواهد بود. اگر علاقمند هستید که راه این متخصصان را دنبال کنید ، باید بدانید که چگونه مخاطبان خود را می شناسند و اطلاعات را با آنها به اشتراک می گذارید. بدون شک مصاحبه یا ناراحتی با هرکسی که در این راه شک و تردید دارد منطقی و عملی نیست ، بنابراین برای آگاهی از اشتراکات خواسته های آنها ، بهتر است سوالات آنها را دسته بندی کرده و سپس به آنها نگاه کنیم. یکی از راه هایی که نویسندگان انگلیسی خبرهای خود را پیدا می کنند ، مراجعه به سایت هایی مانند Reddit یا Quora است که آنها را به سوالی از سوالات منتقل می کند ، که هر کدام از آنها پتانسیل تبدیل به یک مقاله جداگانه را دارند. اما از آنجا که این سیستم ها در ایران به خوبی شناخته نشده اند و نسخه های ملی آن هنوز در دسترس عموم مردم نیست ، بهتر است به نظراتی که عموم وب سایت شما منتشر می کنند – یا در وب سایت دیگری با سیاست مشابه شما – مراجعه کنید. یک مقاله جذاب و مخاطب پسند داشته باشید.

6-گفتن داستان ضروری است!

قصه گویی ضروری است!

وقتی صحبت از داستان سرایی می شود ، بسیاری از ما به یک رمان یا سریال تلویزیونی هیجان انگیز فکر می کنیم که در نهایت قصد دارد فراتر از جنایت یا طنز بگوید ، اما حقیقت این است که داستانها فقط برای سرگرمی نوزادان متولد نشده و فرصتی برای ورود به هر حوزه ای – حتی تبلیغات.

  آپدیت جدید ویندوز 10 با نام 21H2 منتشر شد

با این حال ، قصه گویی حتی در زندگی بشر نیز تازگی ندارد و پیامدهای این پدیده را می توان در نوشته های غار پارینه سنگی مشاهده کرد که بر داستانهای شکار که نزدیک به 40 هزار سال پیش اتفاق افتاده تمرکز می کند. به این موضوع فکر کنید که جامعه مشتاق شنیدن داستان به عنوان یک اصل است ، حالا طبق آن داستانی را ایجاد کنید که اطلاعات اولیه مفیدی را در اختیار مخاطب قرار دهد و فرصتی برای انتخاب راه حل از بین متغیرهای مختلف که ممکن است در پاسخ به سایر موارد باشد انتخاب کند. سوالات مردم در یک وب سایت شخص ثالث یا در یک شبکه اجتماعی کند.

روزنامه نگاران هر روز و به طرق مختلف داستان می گویند ، سپس آنها را تقلید می کنند و برای بهبود SEO یا بازاریابی دیجیتالی خود ، شما نیز داستانی را برای حرفه خود ایجاد می کنید و در نهایت با استفاده از روش های خوب و اثبات شده برای ایجاد یک داستان ، ظاهر جدیدی به کسب و کار خود می دهید.

7– مهلت را فراموش نکنید!

مهلت را به خاطر بسپارید

برای ورود به این بخش از اصول تولید محتوا از دیدگاه یک روزنامه نگار ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که درباره روزنامه نگاری که فردا منتشر می شود فکر کنید ، زمانی که ممکن است امروز اتفاق افتاده باشد. در نتیجه توجه به “مهلت” یا مهلت انجام کار در پوست و خون آنها غوطه ور است و آنها به خوبی آموخته اند که باید افکار خود را واضح و متمرکز و روی یک موضوع متمرکز کنند. مدت زمان کمتر ، بالاترین کیفیت و بهره وری برای ایجاد. شما این مهارت پیوسته را یکبار برای همیشه خواهید آموخت و تسلط خواهید یافت ، اما از ارزش بی نهایت و بهره بی نهایت از آن بهره مند خواهید شد. تعریف یک خط پایان روشن برای پروژه های مختلف بدین معناست که بسته به آنچه در چه مرحله ای باید تکمیل کنید ، تمام تلاش خود را می کنید تا این فایل را به موقع در کنار هم قرار دهید ، نهایت موفقیت و ملاحظه آن. س otherالات دیگر را ارائه دهید.

  بحران کمبود تراشه تا سال 2023 ادامه خواهد داشت!

یکی از روش هایی که در ایران برای دانش آموزان دبیرستانی و افرادی که سابقه شرکت در این آزمون را دارند و می توانند از آن در سایر زمینه های زندگی استفاده کنند ، شناخته شده است ، تکنیک “زمان های محروم” است. در این تکنیک ، فرد یاد می گیرد که به عنوان مثال ، اگر به مدت 1.5 دقیقه فرصت مطالعه و پاسخ به هر سال را داشته باشد ، فقط در 1 دقیقه این کار را انجام می دهد ، و اگر این 1 دقیقه را بگذراند – اگرچه این زمان تقریباً 30 دقیقه است. این به شما این امکان را می دهد که یک خط پایان فرضی را برای خود تعیین کنید ، تا پایان 30 ثانیه را در پایان به پایان برسانید و بتوانید از ابتدا سوالات بی پاسخ را با کمترین فایده بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به همه سوالات ساده پاسخ داده شده است … و آسان است.

چه ارتباطی بین این روش و اصول تولید محتوا از دید روزنامه نگار وجود دارد! همه وظایفی که به ما محول شده است – به عنوان مثال ، نوشتن چندین مقاله – زمان تحویل خاصی دارند ، بنابراین با توجه به تعاملات فوق ، می توانیم یک پایان نهایی “نرم” یا غیر واقعی تعریف کنیم و مجبور به انجام کار شویم. بیایید قبل از آن کار را تمام کنیم. اگرچه قلب ، ذهن و ناخودآگاه ما همیشه به این زمان اولیه نگاه می کند ، اما این باعث می شود زمان بیشتری برای بررسی و رفع مشکلات احتمالی داشته باشیم ، و مطمئن شویم که این عملیات را به موقع یا در مقابل چیزهای پیش بینی نشده و پیش بینی نشده انجام دهیم ، اما برنامه ریزی خاص ما این کار را نمی کند. ناموفق.

دیدگاهتان را بنویسید