ایجاد بهترین محتوا کار سختی نیست

3– ایجاد بهترین محتوا کار سختی نیست ، اما به سختی نیاز دارد!

ایجاد بهترین محتوا کار دشواری نیست ، بسیاری از کارهایی که در زندگی انجام می دهیم به خودی خود کار سختی نیستند ، اما از آنجا که فرآیند تحقق و شارژ آنها طولانی است و نیازی به انرژی یا منابع دیگر ندارد ، بنابراین به نظر می رسد هدف دشوار و دست نیافتنی ، بلند پروازانه و نیازمند نیازهای فراوان. به عنوان مثال ، هنگامی که می خواهید از کوهی بالا بروید (به عنوان مثال ، همان قله هایی که در تهران وجود دارد) ، اگرچه دستیابی به این هدف ممکن است نوشتن محتوای دشوار و درجه یک به نظر برسد ، اما دقیقاً به همین دلیل این س theال نیست که به نقطه ای برسید که در آن دشوار یا ترسناک است ، اما پشتکار و صبر در راه رفتن – که به خودی خود یک اقدام ساده و پیش پا افتاده است – باعث ایجاد مشکلاتی در راه غلبه بر ما می شود! ما نیازی به چکش های یخ شکن ، چکمه های پیاده روی گران قیمت نداریم ، نیازی به دانستن نحوه ساختن گره های تخصصی کوهنوردی نداریم و نیازی به آمادگی جسمانی کامل فراتر از تصور خود نداریم.

برای ایجاد محتوای مرتبط و جذاب ، باید بر ایجاد چیزهایی تمرکز کنید که بیشترین ارزش و ارزش را برای مخاطب شما به ارمغان بیاورد. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما همه جنبه های جستجوی آنها را پوشش می دهد. به عنوان بینندگان احتمالی خود به مشکلات نگاه کنید و به پاسخ این س thinkال فکر کنید ، چگونه می توان به شبهات آنها به راضی کننده ترین شکل ممکن پاسخ داد؟! وقتی در مورد موضوعی صحبت می کنید که دیگران قبل از شما ارسال کرده اند ، به خاطر داشته باشید که نتیجه افکار شما چیزی است که قبلاً یا حداقل به موضوعات (تخصصی) پرداخته نشده است. به گونه ای توضیح دهید که عموم مردم به راحتی آن را درک کنند. بدیهی است که هم گوگل و هم مخاطبان انسانی ، وقتی مجبور به مقایسه محتوای مختلف می شوند ، در صورت وجود اشتراکات ، نمونه قدیمی را انتخاب می کنند. زیرا حداقل آنها از صحت آن مطمئن هستند و ترجیح می دهند قدیمی ترین را انتخاب کنند اگر همان کتاب مقدس را انتخاب کنند.

باید تأکید کرد که محتوایی که قصد داریم درباره آن بنویسیم همیشه ویژگی های تولید مثل ندارد و محتوای منحصر به فردی را اضافه می کند. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن دستور تهیه کیک شکلاتی یا پخت غذای سنتی ، تغییر دستور کلی تغییر محتوای کلامی نسبت به سایر رقبا ، نوعی بدعت در پخت و پز و غذای مورد نیاز شما محسوب می شود. تفاوتهایی در قصد مخاطب وجود دارد ، بنابراین در چنین مواردی بهتر است ترفندها ، تصاویر یا فیلمهای دسته اول را اضافه کنید تا مراحل مختلف کار را با زبانی ساده تر و روانتر بیان کنید ، از دانش جذاب ، با استفاده از فرم های نظرسنجی استفاده کنید. در برگه محتوا یا ایجاد فضایی برای ارسال تصاویر به مخاطبان پس از آماده شدن کار ، به این محتوا و بازاریابی این رنگ و لعاب جذاب و کاربرپسند بدهید.

  Google Pixel 6a با پردازنده تانسور و 6 گیگابایت رم در حال حرکت است

در نهایت ، در روند ایجاد محتوا و بازاریابی به شیوه ای ارزشمند ، همیشه این قدم را بردارید که با خود بگویید “من دیوانه هستم این کار را انجام دهم!” وقتی به این نقطه رسیدید ، بدانید که در حال خلق چیزی ارزشمند هستید و مخاطب را جذب خواهید کرد.

4 محتوای اصلی کلید بازگشت سرمایه است

محتوا یا هسته اصلی در واقع هدف اصلی و موضوع مورد علاقه مخاطبان است ، که از قضا به ماهیت محصول یا خدماتی که ارائه می دهید بسیار نزدیک است ، بنابراین وجود جهش از این متون به فروشگاه در سایت شما قابل پیش بینی. لازم به ذکر است که این ویژگی برای همه عناوین اصلی اعمال نمی شود و هیچ یک از آنها قابلیت پشتیبانی از محصول یا خدمات شما را ندارند. در چنین شرایطی ، اگر می خواهید هسته محتوای خود را تقویت کنید ، باید محتوای مربوط به آنها را ایجاد کنید ، علاوه بر سکوت ، تمام مخاطبانی که ابتدا برای خواندن مقالات سطح دوم وارد سایت شما می شوند ، و سپس این به طبقه اول یا همان مطالعه مطالب اصلی را دعوت کنید.

آیا نوشتن “ساخت لینک” با ابزارهای فنی SEO مطابقت دارد؟ آیا این محتوا می تواند به محتوای اصلی شما کمک کند زیرا مربوط به SEO است؟ خیر

آیا می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد؟ بستگی دارد

اگر محتوای اصلی شما از قبل عملکرد و ترافیک خوبی دارد و هدف شما رسیدن به نتایج برتر گوگل است ، این کار را انجام دهید. بنابراین ، اگر شما در موقعیت ایده آل نیستید ، مراقبت از حاشیه ها به رتبه شما کمک قابل توجهی نمی کند. در نهایت ، داشتن چنین پست هایی شما را در معرض دید عموم قرار می دهد و فراتر از جلب توجه دیگران ، پیوندهایی را که به سایت شما پیوند دارند افزایش می دهید.

  هفدهمین سالگرد تاسیس شرکت کارگزاری حافظ برگزار شد

پیشنهاد ما

به دنبال موضوعاتی باشید که با محتوای شرکت یا محتوای اصلی شما همپوشانی دارد و مخاطبان خود را با موضوعات نیمه مرتبط به گونه ای درگیر کنید که به شما اجازه دهد در حل مشکلات یا ارائه خدمات آزاد باشید. محتوای اصلی ایجاد کنید و متون مربوطه را برای تقویت آن ارائه دهید.

هنگام تنظیم موضوعات برای محتوای جدید خود ، همه جوانب را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال موفقیت در کوتاه مدت هستید ، وقت و انرژی خود را با حرکت در جهت و انتخاب کلمه ای که ارتباط نزدیکی با حوزه کاری شما ندارد هدر ندهید.

5 سرمایه خود را کنترل و محافظت کنید!

همیشه به این فکر کنید که محتوای خود را کجا قرار داده اید و نسبت به آن حساس باشید. استفاده از پلتفرم هایی مانند Medium ، Quora و LinkedIn ایده خوبی به نظر می رسد ، زیرا می توانید بدون محدودیت های غیر ضروری زیاد بنویسید و مخاطبان بسیار بی هدفی را جذب کنید. با این حال ، این نوع بسترها ضعف هایی نیز دارند. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن و انتشار و انتشار مطالب قانع کننده در این سایت ها ، همچنین انتظار بازگشت سرمایه را برای زحمتی که می کشید ، که نیاز به حفاظت و جریان برای شما دارد ، دارید. شما کنترل می کنید.

  • هیچ کنترلی وجود ندارد

شما نمی توانید این سیستم عامل های خارجی را کنترل کنید. این سکوها با همه اعتماد و تعداد فالوورهای خود می توانند در صورت تمایل سکوی مذکور را برچیده ، استفاده از آن را تغییر داده یا در جهت مخالف به مقصد نهایی شما حرکت کنند! یک مثال فعلی و ملموس: Google Plus ، که با یک راه حل داخلی از خدمات مجموعه مربوط حذف شده بود ، یا ده ها وبلاگ ایرانی که پس از مدتی ماهیت خود را تغییر می دهند. از سوی دیگر ، اگر این سایت ها بخواهند اطلاعات خود را در قالب حق بیمه یا اشتراک های پولی پس از مدتی ارائه دهند یا در ازای انتشار گسترده آنها از نویسنده هزینه ای دریافت کنند ، میزان مشاهده کاهش می یابد و تلاش ما بدون قدرت تأثیر می گذارد ، او گم می شود در نهایت ، برخی از مشکلات تبلیغاتی را نباید نادیده گرفت! به عنوان مثال ، اگر ویدئویی از خود در بسترهای معتبر ارسال کنید ، وجود تبلیغات به موقع و نابهنگام می تواند به جذابیت محتوای مورد نظر لطمه وارد کرده یا بیننده را به طور کامل از آن دور کند.

  • نرخ بازگشت مشکوک

این پلتفرم ها معمولاً افزونه ای ندارند که خدمات فراخوانی را ارائه دهد یا فرم ثبت نام دیگری که بتواند نرخ بازگشت سرمایه خوبی را به ما نشان دهد. پس از همه ، وقتی محتوای شما سود می کند و پیوندهای آن مخاطبان شما را درگیر می کند ، به جای هدایت آن پیوندها به محصول یا صفحات شما ، آدرس پلت فرم را ارائه می دهند.

  انتشار تصاویر رندر شده جدید از گلکسی A53 5G

پیشنهاد ما

اگر کسب و کار شما با محتوایی که تولید می کنید ارتباط تنگاتنگی دارد و ممکن است بر میزان ترافیک سایت شما تأثیر بگذارد ، آن را در آن سایت ها ارسال نکنید. در چنین مواردی ، ارائه خلاصه ، مقدمه یا نتیجه گیری می تواند راه حل مناسبی برای جذب افراد مشتاق به سایت شما باشد ، جایی که مقاله کامل در اختیار آنها قرار می گیرد.

خلاصه مقاله ایجاد بهترین محتوا کار سختی نیست (دو قسمت)

ایجاد بهترین محتوا کار سختی نیست ، تولید محتوا و بازاریابی تنها یک مفهوم مفید و ایده آل نیستند ، در این نوع بازاریابی خواهیم آموخت که چگونه یک محتوا به حداکثر نرخ بازدهی می رسد و برای ما درآمد ایجاد می کند!

برای اینکه محتوای شما با مخاطبان شما رشد کند ، به جنبه های تبلیغاتی محتوای خود فکر کنید ، محتوایی بنویسید که محتوای اصلی سایت شما را تقویت می کند و در نهایت ، آثاری بسازید که همه کاره بوده و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. مجموعه ای از سوالات متداول و پست های مهمان را از دست ندهید.

سخت تمرین کنید و در نبردهایی شرکت کنید که می دانید حریف شما از شما ضعیف تر است و آخرین نکته این است که شما از سرمایه خود در تولید محتوا و بازاریابی حمایت کرده اید و قادر به کنترل آن هستید. غفلت نکنید و مطمئن شوید که اگر سایت تجاری شما به این نشریات وابسته است ، این متون در نزدیکی شما ذخیره می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید