تعیین میزان توجه به یک پست در شبکه های اجتماعی

تعیین میزان توجه به پست در رسانه های اجتماعی: در قسمت اول ، “12 شاخص کلیدی عملکرد در رسانه های اجتماعی که اهمیت دارند!” تحت عنوان “جذابیت محتوای رسانه های اجتماعی” ارائه شد ، ما گفتیم که دستیابی به آمار دقیق محبوبیت مخاطبان در یک صفحه یا نشریه خاص اطلاعات زیادی به ما می دهند که بر اساس آن می توانیم خط مشی های خود را انتخاب کنیم. اگر راضی هستیم ، باید آنها را ادامه دهیم ، یا اگر ضعیف هستیم و به نتیجه دلخواه نرسیدیم ، باید آنها را تغییر دهیم.

تعیین میزان توجه به یک پست در شبکه های اجتماعی

با این حال ، مسیر SEO ، تولید محتوا یا بازاریابی دیجیتال آنقدر فراوان است که شخصی که هنگام خواندن محتوا به سایت یا شبکه های اجتماعی مرتبط مراجعه می کند – حتی اگر از آن استفاده می کند یا از آن لذت می برد – هیچ واکنشی نشان نمی دهد. او حاضر نشد و بدون گذاشتن پیامی و یا دوست داشتن داستان ، آنجا را ترک کرد. حال این س arال پیش می آید که اگر نتوانیم اثربخشی یا جذابیت محتوا را با کمک Reach ارزیابی کنیم ، چگونه می توانیم بفهمیم که در مسیر درستی قرار داریم و به سمت مقصد مناسب حرکت می کنیم؟! برای یافتن پاسخ این س ،ال ، به ادامه یادداشتی که میزان توجه به یک پست در شبکه های اجتماعی را مشخص می کند توجه کنید.

2- توجه و احساسات

  • منظور از احساسات در سئوی وب سایت شبکه های اجتماعی چیست؟

در این مورد خاص ، تصوری که ما به عنوان احساسات یا توجه مخاطب بیان می کنیم در واقع زمانی ایجاد می شود که یک پست در اینترنت به اشتراک گذاشته می شود و به نمایش بیننده یا نمایش خبری ضربه می زند. با توجه به ماهیت شبکه ای که روی آن کار می کنیم ، ممکن است مخاطب تمایلی به دیدن مقاله ای در زمان انتشار نداشته باشد یا برعکس ، مدتها پیش روی آن نقطه حساب کرده باشد. مجموعه گرایش هایی که برای سنجش کیفیت و استفاده از آنها به نفع خود نیاز داریم – آماری که حتی در غیاب لایک و نظرات نیز قابل تشخیص است – احساسات یا توجه مخاطب نامیده می شود.

  • چگونه می توان احساسات مخاطب را ردیابی کرد؟
  اینتل برخی از مشخصات کارت گرافیک Arc را فاش کرد

مانند نحوه ردیابی میزان علاقه و مشارکت مخاطبان با مقاله ای که به طور خاص و منحصر به فرد در هر پلتفرم دریافت می شود ، در اینجا ، با مرور شبکه های اجتماعی محبوب ، نحوه کسب اطلاعات در مورد میزان اشتیاق خوانندگان خود را معرفی می کنیم:

در رابطه با این شبکه اجتماعی ، باید گفت که سیاستمداران آن فقط در مورد افرادی که از نسخه های پولی و تجاری پولی (نشریات تبلیغاتی) استفاده می کنند ، اطلاعاتی در مورد سطح احساسات افراد و ویژگی های فنی آنها ارائه می دهند. آنها به عنوان یک افزونه ارزشمند ، این اطلاعات را در مورد پولی که دریافت می کنند ، ارائه می دهند ، بنابراین به دنبال این داده ها به عنوان یک مخاطب معمولی با انتشارات سازمانی یا ارگانیک نباشید!

بر خلاف میزان مشارکت مخاطبان ، جایی که توییتر فعالیت کمتری داشت ، برای پیدا کردن حساسیت و محبوبیت یک پست در بین مخاطبان ، می توانید روی نماد نمایه خود کلیک کرده و گزینه تجزیه و تحلیل را از منوی کشویی بالا کردها کردها انتخاب کنید.

نمای از پیش تعیین شده میزان توجه به پست های شما را در 28 روز گذشته نشان می دهد ، حال اگر می خواهید این اطلاعات را برای پست خاصی دریافت کنید ، می توانید به گزینه Tweets در بالای این بخش بروید.

در این راستا ، توییت های شما به مرور زمان نمایش داده می شوند ، بنابراین بسته به میزان تکرار یا استفاده مجدد (که شامل نظرات توییت اصلی می شود) می توانید آنها را ببینید و همچنین توییت های پولی را ترتیب دهید (توییت هایی که با فشار پرداختی ارسال می شوند). سرانجام ، در قسمت Tweets ، علاوه بر تغییر مدت کل آمار ، تنها با وارد کردن یک تاریخ خاص قادر به مشاهده آمار آن روز خواهید بود.

  • LinkedIn (لینکدین)
  "OnePlus Rolling 2T" ارائه شده است. پردازنده 1300 و شارژ 80 وات

پس از معرفی روش هایی برای شناسایی میزان توجه به پست رسانه های اجتماعی با کلیک روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست بالای صفحه LinkedIn ، گزینه صفحه شرکت خود را از منوی کشویی انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید (که البته ، این امکان وجود دارد اگر شما مدیر باشید). در قسمت تجزیه و تحلیل در بالای صفحه جدید ، گزینه Visitors را انتخاب کنید. در نمای پیش فرض ، آمار حاصله تعداد کل بازدیدکنندگان صفحه را در 15 روز گذشته نشان می دهد. این اطلاعات ، که خلاصه ای از بازدیدهای دیگران از صفحه شما است ، ممکن است با تغییر تاریخ ، داده های دوره های دیگر را نیز نشان دهد.

در وسط LinkedIn

برای مشاهده احساس دیگران در مورد هر پست به صورت جداگانه ، همچنین می توانید به قسمت Updates (نمودار به روز رسانی) مراجعه کنید ، یک نمودار برای هر پست که به طور روزانه به مدت 15 روز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد. نگاه کن در زیر این نمودارها ، نشانه های احساسات افراد – که به عنوان به روز رسانی LinkedIn شناخته می شوند – برای هر پست ، به صورت جداگانه بررسی شده است.

  • اینستاگرام (اینستاگرام)

برای دریافت این برگه ، به صفحه کاربری Instagram خود بروید و روی نماد نمودار در سمت راست نام خود (در صفحات تجاری) ضربه بزنید. برای تشخیص توجه به یک پست در رسانه های اجتماعی ، در این بخش که همه رویدادهای پشت فعالیت بیننده در صفحه شما را نشان می دهد ، صفحه را پایین بیاورید تا به گزینه Find برسید. در این بخش ، که گزارشی از هفته گذشته به شما ارائه می دهد (و مدت آن قابل تغییر نیست) ، می توانید احساسات مخاطبان و کیفیت واکنش آنها را نسبت به پست های خود مشاهده کنید. لازم به ذکر است که اینستاگرام توانایی نشان دادن تمایل خوانندگان به پست را ندارد.

این ویژگی در اسنپ چت فقط برای فعالان این برنامه چند دنبال کننده است که به آنها کمک می کند تا پیروان خود را بهتر کنترل کنند. بنابراین ، اگر شما یک کاربر معمولی هستید و تعداد کمی دنبال کننده دارید ، به دنبال این بخش نباشید.

  • Pinterest (Pinterest)
  تصویر فاش شده از Redmi K50 Pro طراحی متفاوت دوربین را نشان می دهد

Pinterest

از گزینه Analysis در گوشه سمت چپ بالای صفحه ، منوی کشویی را باز کرده و Overview را انتخاب کنید. در این بخش ، فهرست سمت چپ اطلاعاتی در مورد احساسات روزانه مخاطبان نسبت به کل صفحه در همان روز و همچنین در 30 روز گذشته نشان می دهد. ما داده های مشابهی را در سمت راست تصویر داریم ، با این تفاوت که آنها مربوط به پین ​​ها و تصاویری هستند که مربوط به سایت شما هستند و دیده شده اند ، و همچنین به شما امکان می دهد 5 محبوب ترین پست خود را در ماه گذشته ردیابی کنید. به

سپس ، اگر به دنبال اطلاعات دقیق تری در مورد تصاویر موجود در حساب یا مربوط به سایت خود هستید ، گزینه های ذکر شده را در حساب (حساب) یا وب سایت (وب سایت) انتخاب کنید. برای مشاهده احساس مردم در مورد یک پست ، گزینه “حساب من” را در قسمت باز انتخاب کنید و هر تصویری را که می خواهید آمار مربوط به نماد گرافیک زیر را به عنوان تصویر کوچک مشاهده کنید ، انتخاب کنید. کلیک کنید. در این رابطه ، عددی که بعد از عبارت Your Pin ظاهر شد ، تعداد احساسات منحصر به فرد نسبت به پست مورد نظر است و میزان توجه به یک پست در شبکه های اجتماعی را تعیین می کند.

چگونه احساسات پست یا صفحه خود را تقویت کنیم؟!

چگونه می توان احساسات مخاطب را ردیابی کرد؟

اگر می خواهید این شاخص کلیدی عملکرد را بهبود بخشید ، باید بدانید که کار دشواری در پیش دارید ، زیرا عملاً هیچ اقدام مستقیمی برای بهبود آن انجام نمی شود ، اما به طور کلی ، صرف نظر از مشارکت مخاطبان با نشریه ای که قبلاً در آن بحث شد. ما ناخواسته میزان احساسات و توجه به آن را افزایش داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید