تکنیک های روزنامه نگاری سئو

تکنیک های روزنامه نگاری SEO: در بخش اول “10 مهارت روزنامه نگاری که تولیدکنندگان محتوا به آن نیاز دارند” ، گفتیم که روزنامه نگاران مهارت هایی در واژگان خود دارند که به آنها در تولید محتوای بهتر کمک می کند و بنابراین ممکن است استخدام این افراد امکان پذیر نباشد. می توانید با پیروی از مثال آنها از آنها پیروی کنید و با ترکیب تکنیک های ذکر شده با اصولی که تاکنون درباره بهینه سازی سایت آموخته ایم ، می توانید موقعیت وب سایت خود را در جستجوی کلمات کلیدی آن بهبود بخشید. پس از صحبت درباره اهمیت پرسیدن شش س –ال – کی ، چه ، کجا ، کی ، چرا و چگونه – اکنون در یادداشتی درباره تکنیک های روزنامه نگاری در SEO به سه عامل دیگر روی می آوریم.

تکنیک های روزنامه نگاری سئو

اعتبار

۲اعتبار

در تمام مشاغلی که مردم در سراسر کره زمین انجام می دهند ، راه هایی برای پیشرفت و حرکت به سطح بالای حرفه و ارتقاء به موقعیت های بالاتر وجود دارد. در این راستا ، اگر بخواهیم تنها یک عامل را برای پیشرفت روزنامه نگاران یا تولیدکنندگان محتوا معرفی کنیم ، بدون شک این عمل اعتماد ، اعتمادی است که در نتیجه دقت مطالب منتشر شده بوجود آمده است و هر نویسنده ای در این جهت تزلزل ناپذیر است هر چه بیشتر باشد ، بیشتر پذیرفته می شود.

با توجه به اینکه دقت داده های استفاده شده در متن به این افراد کمک می کند تا نویسندگان صادق و قابل اعتمادی شوند ، روزنامه نگاران حرفه ای سعی می کنند یادداشت های خود را حداقل سه بار قبل از این مقاله مرور کنند. و اجازه دهید خوانندگان این کار را انجام دهند ، با خود مشکلی داشته باشید و آنها را برطرف کنید. اگرچه بررسی همه نوشته ها مهم است ، در این بین مرور نوشته هایی که منبع آنلاین دارند ، اهمیت بیشتری دارد و این نویسنده سعی می کند آنچه را که به موضوع مقاله خود مرتبط است مصاحبه یا استناد کند – به ویژه از نظر تأسیس حقایق و بازرسی – با دقت زیاد.

  اشاره هنر Assassin's Creed Mirage به داستان علی بابا و چهل دزد بغداد

با توجه به این توضیحات ، جای تعجب نیست که اگر “بازاریابی دیجیتال” مجموعه ای بر اساس اطلاعات غلط و غیرمستند باشد ، به سرعت توسط عموم مردم شناخته شده و نه تنها ارزش نام نویسنده بلکه مجموعه یا نام تجاری را زیر سال می برد. که این محتوا تحت آن است تحویل داده و آسیب دیده و بی اعتبار شده است. ریسک کنید که وام قابل خرید نیست و اگر پول خود را از این طریق خرج کنید ، عواقب موقتی خواهد داشت. اعتماد با اصالت به دست می آید و در کار ما اعتماد به جز ارائه محتوای دقیق و مستند ، مقدمه ای ندارد.

در نهایت ، برای متخصصان SEO ، فعالان بهینه سازی سایت و علاقه مندان به ایجاد محتوا ، باید گفت که اگر سایتهایی را که در معرض تبلیغات هستند جستجو می کنید ، همیشه طبق نتایج اولیه جستجوهای گوگل باشید ، طبق تکنیک های روزنامه نگاری در SEO ایجاد اصیل و نوشتن معتبر

شفافیت

3– شفافیت

اکثر روزنامه نگاران ، هنگامی که داستانی را برای انتشار می آورند ، با ایجاد انرژی بیشتر در آنها به پویایی مقاله کمک می کنند – مانند شیوه بسیاری از متخصصان مقاله نویسی و روزنامه نگاری. با توجه به این واقعیت ، چگونه می توان یک موضوع خسته کننده را انتخاب کرد و آن را پر از انرژی کرد؟ پاسخ بسیار ساده است: شفافیت.

شفافیت یکی دیگر از اولین آموزش های روزنامه نگاران است. آموزشی که شفاف گفته می شود تا مخاطبان بیشتری را به مقاله جذب کند و درک عمومی را تسهیل کند. شفافیت هنگام نوشتن مقاله در مورد SEO یا بهینه سازی سایت آن در نتایج موتورهای جستجو به این معنی است که علاوه بر ارائه یک پاسخ ساده و روان به “شش س questionsال” مورد بحث در مقاله قبلی ، از کلمات تخصصی و اصطلاحات عمومی ، از متخصصان اجتناب کنید ، بنابراین به طور کلی مردم موضوع را درک می کنند اگرچه توضیح این اصطلاحات در مراحل زیر ضروری است و می تواند مفید باشد ، به یاد داشته باشید که اگر مقاله شما توصیف پدیده ای در مراحل اولیه است ، به این معنی است که افرادی که با موضوع آشنا نیستند آن را از گذرنامه دیگری خوانده اند او به این اطلاعات نیاز ندارد و البته آن را نمی خواند ، بنابراین مخاطبان خود را بشناسید و این شفافیت را با توجه به سطح اطلاعات ، دانش و تجربه خود توضیح دهید.

  ایستگاه فضایی بین المللی در سال 2031 با سقوط به دریا سقوط می کند

به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن در مورد شاخه خاصی از پزشکی هستید – برای مثال برای درمان بیماری های پوستی – و مخاطبان شما پزشکانی در این زمینه هستند ، می توانید از اصطلاحاتی مانند “هیدرودرم ابریژن” یا “میکرودرم ابریژن” استفاده کنید. زبان ساده و روان صحبت کنید مخاطبان شما به دنبال اطلاعات ساده در مورد تخصص هستند.

در نهایت ، از نظر وضوح و شفافیت به عنوان یکی از تکنیک های روزنامه نگاری در سئو ، باید گفت دانش موضوعی است که محصول محصول تلاش روزنامه نگار برای بازاریاب ، دانشجو ، خانه دار ، سیاستمدار و … قابل هضم و همه می دانند منظور از تاکتیک هایی است که روزنامه نگاران برای بهبود خوانایی محتوا و استفاده از آن به عنوان تکنیک های روزنامه نگاری SEO برای بهبود بازاریابی محتوای یک سایت یاد می گیرند.

تعادل

4– تعادل

بدون شک ، شما سایتهای زیادی را دیده اید که نویسندگان آنها فقط متکلمان هستند ، فقط از ضمیر “من” استفاده می کنند و مدام در مورد خود صحبت می کنند ، حتی بدون اشاره ای به دستاوردها و موفقیتهای مجموعه و موقعیت خود. اگر شرکت مورد نظر در میان رقبای خود باشد ، آنها همچنین از ذکر خدمات و محصولات موجود در مجموعه خود اجتناب می کنند. این عامل بدیهی است که تعادل بازدیدکنندگان سایت را برهم می زند ، یعنی. افرادی که در مورد خدمات و محصولات موجود در مجموعه به دنبال اطلاعات هستند و پیرو وفادار و دائمی یک وب سایت خبری هستند که فقط برای کسب اطلاعات جدید از آنها دیدن می کنند.

  بازی Immortals Fenyx Rising به بازی‌های جدید اوت 2022 می‌رسد

محتوای خوب با مخاطب صحبت می کند و آدرس کلیدی را برای بازکردن نیازها ، سوالات و مشکلات به آنها می دهد. ما می دانیم که در هر صورت برای فروش بیشتر باید محصول یا خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دهیم ، اما به یاد داشته باشید که مازاد بر این صفحه نیز تعادل را بر هم زده و به روند مبادله مالی سایت آسیب می رساند. در نتیجه ، ایجاد تعادل در ارائه اطلاعات در مورد ماهیت پدیده ای که فروخته می شود و ایجاد محتوا برای خواننده از اهمیت بالایی برخوردار است.

این عامل ، مانند تکنیک های روزنامه نگاری در SEO و درس دیگری که باید از روزنامه نگاران بیاموزیم ، از این واقعیت ناشی می شود که این افراد اهمیت تعادل را به خوبی می دانند. روزنامه نگاران ما به خوبی می دانند که هر داستان جنبه ها و سطوح مختلفی دارد و باید از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد ، بنابراین برای اینکه پیام خود را به خوبی منتقل کنند – که شرط تعادل است – سعی می کنند جنبه های مختلف موضوع را بسنجند و به آن بپردازند. آن را تراز کنید

در نتیجه ، باید گفت که اگر می خواهید به طور همزمان به موضوع بازدید از سایت بپردازید و آن را تقویت کنید و رضایت بینندگان خود را افزایش دهید ، باید از پستی با سیاست “یکی به نعل اسب ، یکی به میخ ! مزایایی را برای هر دو طرف فراهم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید