جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی

جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی: امروزه به سختی می توان فردی را یافت که متعلق به عصر ما باشد و امروزه به عنوان یک جوان ، هیچ حساب کاربری در هیچ یک از شبکه های اجتماعی وجود ندارد. چنین نگرشی که روزی با شناسه های یاهو و 360 صفحه از این مجموعه شروع شد و اکنون با وجود ده ها سایت مرتبط و “برنامه” گسترش یافته است ، کاربران بی شماری را از سراسر جهان به طرق مختلف جذب کرده است. و به عنوان یک تغییر بزرگ در تاریخ بشریت پیشنهاد شد ، که شاید چون در قلب آن زندگی می کنیم ، نمی توانیم عظمت و عظمت آن را به طور کامل درک کنیم.

جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی

در این راستا ، از فیس بوک گرفته تا توییتر ، از اینستاگرام تا LinkedIn ، از Pinterest و SoundCloud تا تمام نرم افزارهای ارتباطات رسانه ای مانند تلگرام ، واتس اپ و … تا زمینه نمایش و جذب مخاطب برای مجموعه های مختلف مطابق با سیاست های بازاریابی دیجیتال. تبدیل شده اند. اگرچه تمایل به دیده شدن در افراد واقعی نیز با تمایل به معرفی مجموعه ای از کالاها و خدمات در برخی موارد مسخره می شود ، اما در مجموعه ای از مقالات آینده قصد داریم عناصری را معرفی کنیم که می تواند برای تجزیه و تحلیل عملکرد مخاطب در بین مردم مورد استفاده قرار گیرد. صفحه c این یک رویکرد تجاری تر است و اطلاعات مفیدی را می توان از هسته این داده ها استخراج کرد.

در آموزش سئو ، اولین چیزی که هنگام صحبت در مورد شاخص هایی برای شناسایی علاقه مخاطبان به یک پست خاص در شبکه های اجتماعی به ذهن می رسد چیست؟ بدون شک ، عناصری مانند تعداد لایک (لایک) ، تعداد امتیازات نظر (نظر) و تعداد اشتراک گذاری مقاله (اشتراک گذاری) به ذهن شما می رسد. اگرچه این عناصر تا حد زیادی نشان دهنده علاقه بینندگان به یک نشریه خاص است و می تواند نمای کلی از کیفیت آنها را ارائه دهد ، نه تنها در برخی موارد کار بازاریابان دیجیتال و پیام آنها اطلاعات مفیدی را به آنها منتقل نمی کند ، بلکه در برخی موارد در برخی موارد ، آنها حتی بخشی از داده های عملکردی و اولویت خود نیستند و جای خود را به آمار و ارقام تخصصی تر ارائه شده توسط این سایت و نرم افزار می دهند.

به همین دلیل ، ما تصمیم گرفتیم شاخص هایی را در ارزیابی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی در این یادداشت (و قسمت های بعدی آن) ، اهمیت و اهمیت هر یک از عناصر باقی مانده در سایه عوامل فوق و بهبود هر یک

ناگفته نماند که بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی در حال حاضر با برخی از این عناصر آشنا هستند و آنها را در محیط کاربری خود به کار می گیرند ، اما می توان قسمت هایی را که قبلاً با آنها استفاده شده است ، شناسایی و اعمال کرد. شما آشنا نبودید ، وضعیت فعلی خود را ارتقا دهید!

  • جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی
  Matebook 16 معرفی شد. اولین لپ تاپ 16 اینچی هواوی

  • منظور از جذابیت چیست؟

جاذبه ، جاذبه یا دستاورد ، که ما با کلمه Reach می شناسیم ، در این زمینه به معنی تعداد حساب های منحصر به فردی است که در مورد یک پست خاص نظر داده اند ، آن را دوست داشته اند یا آن را با دیگران به اشتراک گذاشته اند. تعریف دیگر از “کسب” به تعداد کاربران غیر تکراری و واقعی اشاره می کند که صفحه خاصی را در یک شبکه اجتماعی دنبال می کنند ، با شخص یا کمپین خاصی دوست هستند و به هر پستی که React می تواند به هر طریقی منتشر شود (مانند متن ، تصویر یا فیلم).

  • چگونه می توانیم بفهمیم که چقدر جذاب هستیم؟

چگونه می توانیم بفهمیم که چقدر جذاب هستیم؟

میزان جذابیت را در بسترهای مختلف تعیین کنید و حتی برخی از آنها آمار دقیقی برای مخاطبان ما ارائه نمی دهند. در نتیجه ، هیچ زمینه مشترکی برای همه آنها وجود ندارد. با این حال ، از طریق بررسی رایگان سایت های SEO ، با بررسی پرونده شبکه های محبوب ، به نحوه شناسایی جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی می پردازیم.

در سطح شناخت جذابیت روزه داری ، فیس بوک تعداد مورد نظر را در پایین صفحه اصلی هر یک از آنها نشان می دهد. بدیهی است که این اطلاعات (این اطلاعات کامل و دقیق هستند و به معنای اطلاعاتی نیست که افراد می توانند در پست دیگری مشاهده کنند) فقط برای افرادی که وارد صفحه نام کاربری شده اند قابل مشاهده است و فقط در اختیار افراد واجد شرایط قرار می گیرد.

در این راستا ، اگر روی شماره های گزینه “افراد رسیده” کلیک کنید ، بخشی به نام “ارسال بینش” باز می گردد ، که در مورد بازخوردها و واکنش های مخاطبان نسبت به این پدیده ، اطلاعاتی که مربوط به شما است ، اظهاراتی را به شما ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل اتصال با این پست داده های زیادی برای تصمیم گیری از جمله سن ، جنسیت ، مکان ، زمان مشاهده در اختیار افراد قرار می گیرد.

همچنین می توانید با انتخاب گزینه “Posts” از منوی سمت چپ Facebook Desktop ، تعداد افرادی را که نه تنها کل محتوای سایت ، بلکه یک پست خاص را مشاهده کرده اند ، مشاهده کنید. با این حال ، در برنامه ، که در تلفن های هوشمند وجود دارد ، این ارقام فقط برای کل صفحه ارائه شده است و نمی تواند اطلاعات جزئی را نشان دهد.

  شیائومی طرحی مشابه برای تعمیر سلف سرویس اپل ارائه می دهد

در نسخه دسکتاپ فیس بوک ، بخش نشانک ها به شما امکان می دهد لیستی از تعامل مخاطبین با پست ها بر اساس دوره زمانی و سایر دسته هایی که می خواهید مشاهده کنید را مشاهده کنید.

در سطح تشخیص صفحه ، در بخش “آمار” ، می توانید همه تعاملات رخ داده در یک صفحه خاص را در یک دوره زمانی مشاهده کنید. در این راستا ، ورود به این قسمت باعث می شود نمودارهایی را در مورد چگونگی جذب مخاطب برای مدت زمان مشخص نشان دهید و آنها را بر اساس میزان بازده مالی ، بر اساس شخصیت اصلی و سایر ویژگی های مورد نظر خود سازماندهی کنید.

توییتر آمار ملموس و جداگانه ای از توییت های سازمان یافته و جذابیت آنها برای کاربر ارائه نمی دهد.

  • LinkedIn (لینکدین)

در LinkedIn ، باید روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و نام شرکت خود را انتخاب کنید ، که در منوی کشویی ظاهر می شود. بدیهی است به این ترتیب شما باید یکی از مدیران صفحه ذکر شده باشید.

از برگه Analytics در بالای صفحه ، Visitors را انتخاب کنید. بسته به تنظیمات پیش فرض این صفحه ، گزینه مورد نظر ممکن است کل آمار بازدید از صفحه شما در 15 روز گذشته را نشان دهد. در این راستا ، می توانید زاویه دید بازدیدکنندگان منحصر به فرد یا “بازدیدکنندگان منحصر به فرد” را در همان منوی کشویی ، اطلاعات دقیق تر در مورد فعالیت بازدیدکنندگان صفحه خود تغییر دهید.

  • اینستاگرام (اینستاگرام)

در برنامه ای که روی تلفن های هوشمند نصب شده است ، به صفحه نمایه خود بروید و روی نماد حاوی چندین خط موازی در سمت راست نام خود کلیک کنید. (این گزینه برای صفحاتی است که برای مقاصد تجاری ایجاد یا راه اندازی شده اند ، بنابراین آن را در حساب شخصی خود جستجو نکنید!)

برگه Activity مجموعه ای از حرکات کاربر را در صفحه شما نشان می دهد و اگر به گزینه های زیر بروید ، می توانید آمار هفت روز گذشته صفحه خود را در قسمت Discovery بخوانید. ناگفته نماند که در این قسمت شما نمی توانید تعداد روزهای ذکر شده را تغییر دهید و همیشه یک گزارش هفتگی در این قسمت دریافت خواهید کرد.

برای مشاهده آمار دقیق تر برای یک پست خاص ، روی برگه محتوا ضربه بزنید ، صفحه را اسکرول کنید تا به پست مورد نظر خود برسید و سپس “نمایش آمار” یا همان مرور ، عملکرد مخاطبین خود را تایپ کنید. رتبه بندی.

  • Pinterest (Pinterest)

برای بهبود SEO وب سایت خود ، آمار فعالیت مخاطبین خود را در Pinterest دریافت کنید ، می توانید به منوی کشویی در گوشه بالا سمت چپ بروید و روی “افرادی که با آنها تماس می گیرید” یا افرادی که جذب کرده اید اطلاعات کسب کنید مخاطبین شما چه می کنند در این بخش ، نمودارهای موجود قادر خواهند بود آمار روزانه را برای افرادی که هر پست را در یک دوره معین بررسی کرده اند ارائه دهند و شما را به زبانی ساده از داستان مطلع کنند. این آمار ، که فقط شما قادر به مشاهده آن هستید ، در چهار لایه فرعی عمیق تر به چهار زیر شاخه تقسیم می شود که استفاده از آنها ممکن است برای همه رایج نباشد ، اما با استفاده از این ابزارها می توانید با نحوه جذب مخاطب بیشتر آشنا شوید. مطالب خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که Pinterest جذابیت هر پست آماری را به صورت جداگانه نشان نمی دهد.

  Honor Magic 4 Ultimate ارائه شد. بهترین دوربین در دنیای دستگاه های تلفن همراه

  • چگونه افزایش جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی؟

چگونه می توان جذابیت محتوا را در شبکه های اجتماعی افزایش داد؟

اولین چیزی که باید قبل از افزایش جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی به آن توجه کنیم این است که آیا افزایش این جذابیت و نمایان به هیچ وجه به نفع ما نبوده است! و آیا این اولویت ماست یا نه؟! زیرا در بسیاری از موارد ، افزایش تعداد بازدیدکنندگان به معنای افزایش بازدهی استفاده از این کانال های ارتباطی نیست.

به خاطر داشته باشید که افزایش تعداد بازدیدکنندگان به دو صورت کلی خود را نشان می دهد:

  • آگاهی مقامات ارشد در مورد مارک تجاری یا سلسله مراتب اداری تعاملات فعلی.
  • یافتن نکاتی که پتانسیل بالایی در بازاریابی دیجیتال دارند و تا کنون به آنها پرداخته نشده است.

معمولاً سریع ترین راه برای افزایش جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی و کمپین های گران قیمت در آنها این است:

  • بودجه خود را افزایش دهید و
  • محدوده های مشخص و بازارهای هدف را گسترش دهید.

خلاصه ای از جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی

افزایش جذابیت محتوا در شبکه های اجتماعی سازمان یافته دشوارتر بود ، اما غیرقابل دسترسی نبود. برای این کار:

  • به مخاطبین معمولی خود اعتماد کنید و از آنها بخواهید پست های شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.
  • دسترسی مطالب خود را افزایش دهید و مطالبی را که مخاطبان می خواهند با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ارسال کنید.
  • گزینه های اشتراک گذاری یا اشتراک را در صفحه ، کانال یا محتوای خود جاسازی کنید.
  • پست های جذاب و جذابی ایجاد کنید که معیارهای کلیدی تعامل را در بر می گیرد تا عموم مردم بتوانند آنها را در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
  • و در نهایت ؛ در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، جایی که امکان گفتگو و بحث زیر یک پست وجود دارد ، این ارتباط و گفتگوی شفاهی تأثیر بیشتری در جذب مخاطب دارد ، بنابراین از آن غافل نشوید!

دیدگاهتان را بنویسید