خوانایی سئو موتور جستجوی سئو

خوانایی سئو: وقتی می خواهیم متن یا محتوای مکتوب را در سایت خود بارگذاری کنیم ، اکثر ما تلاش می کنیم عوامل بهینه سازی آن را زیر نظر داشته باشیم و عملکرد SEO آن مقاله را به حداکثر برسانیم ، بدون ذکر عاملی به نام خوانایی SEO. این عاملی است که علیرغم اهمیت آن در رتبه بندی مقاله و وب سایت ناشر آن ، معیاری برای انتخاب بین خوب ، بهتر و بالاتر است. به عنوان مثال ، اگر داستانی کاملاً مشابه در سه سایت جداگانه منتشر شود (پدیده ای که در سایت های دارای محتوای تکراری و کپی غیر معمول نیست!) ، تمایل ما خوانندگان این است که نمونه جذاب و دارای جلوه های بصری باشد. بیایید بیشتر بازیگوشانه کاوش کنیم. در مورد سلیقه ما به عنوان یک موتور جستجو ، چگونه نمی توان انتظار داشت که گوگل و سایر وب سایت های مرتبط از این عامل مهم چشم پوشی کنند!

خوانایی سئو

خواندن تعاریف زیادی دارد ، اما ساده ترین آنها به سهولت خواندن و توانایی درک آسان متن مربوط می شود. به عبارت دیگر ، هرچه خواندن یک متن برای خواننده دشوارتر باشد و درک مفهوم آن آسان تر باشد ، خوانایی یا خوانایی متن در مقایسه با همتایان آن بیشتر است. به عنوان مثال ، یک کتاب قدیمی را در نظر بگیرید که با فونت های تو در تو می نویسد ، زیرا خواندن را برای خواننده با پخش شدن جوهر در قسمت هایی از ورق کاه دشوار می کند. با این حال ، در چاپهای بعدی این کتاب ، استفاده از زمینه بهتر ، فونت خوانا ، فاصله بیشتر کلمات ، سطرها و پاراگرافها و سایر عناصر برای بهبود خوانایی را می توان بدون هیچ گونه تغییر در محتوا خواند. خیلی بیشتر می شود.

پاراگراف دوم خوانایی سئو

اهمیت خوانایی در نوشتن کتاب ، روزنامه نگاری ، قصه گویی ، اخبار – رادیو و تلویزیون ، تبلیغات ، نامه های رسمی و رسمی و البته تولید محتوای SEO بیشتر از سایر زمینه ها است ، زیرا در برخی موارد یک اشتباه ساده می تواند به مقدار باورنکردنی منجر شود. یا بدعت باعث ضرر به عنوان ضرر شده است. به همین دلیل است که از دهه 1920 میلادی ، هنگامی که اولین فرمول های اندازه گیری خوانایی متن تعریف و منتشر شد ، صدها مدل دیگر مورد استفاده قرار گرفت ، که مهمترین آنها فرمول Rudolf Flash ، Dale Chal ، Powers ، index خوانایی Robert Gunning ، Flash است. Kinkid و… ذکر شد.

  جدیدترین تکنیک های طراحی گرافیک در جهان

در این فرمول ها ، که معمولاً از نظر جزئیات متفاوت هستند ، میزان رضایت مخاطب و میزان ایده آل یک مقاله را نشان می دهند و میزان اطلاعات قابل استفاده در مقاله را بر کل انرژی مصرف شده و تفسیر نادرست متن تقسیم می کنند. در نتیجه ، اگر متنی دارای اطلاعات مفید زیاد و دسته اول باشد ، خواندن آن انرژی مخاطب را از بین نمی برد و او را اذیت نمی کند ، و همچنین آنچه او گرفته دروغ نیست ، این مقاله از خوانایی بالایی برخوردار است نمره ، در غیر این صورت ، ضریب سقوط هر یک از این عوامل نیز نتیجه نهایی آن را کاهش می دهد.

با ورود به حوزه تولید محتوا برای یک وب سایت و ارتباط آن با خوانایی سئو ، باید گفت درصد قابل توجهی از افرادی که برای سایت خود محتوا نوشته اند یا در زمینه تولید محتوا تخصص دارند ، کمابیش در این زمینه فكر كردن. آنها غرق در کار شماره یک خود در این زمینه هستند و در زمینه فعالیت خود ، هیچ کس نمی تواند مطالبی را در فصاحت آنها منتشر کند. اگرچه برخی از آنها چنین ایده ای دارند (زیرا وجود بهترین ها مسلم نیست) ، اما بخش قابل توجهی از این گروه هرگز شاهکاری خلق نکرده اند ، که در بالای نتایج گوگل دیده می شود ، الگویی برای نویسندگان دیگر شده است. آنها یا خود موتورهای جستجوی مقاله آنها را به طرق مختلف در اختیار عموم قرار ندادند. اما تفاوت نوشته های افراد اول در زمینه ایجاد محتوا و سئو با تعداد کل افرادی که فقط محتوای فراری می نویسند چیست؟

معمولاً پست هایی که در موتورهای جستجو از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و مورد تأیید آنها قرار می گیرد ، پست هایی هستند

  • سطوح زیادی از سئو خوانی وجود دارد (عناوین و زیر شاخه هایی که در یک فونت ، سبک یا رنگ خاص ظاهر می شوند).
  • با تعداد مشخصی از کلمات (که کمتر از 1000 کلمه منحصر به فرد نیستند).
  • توزیع منطقی و اصولی کلمات کلیدی در نشریه وجود دارد
  • شامل عبارات و مفاهیم مربوط به کلید واژه مقاله یا سایت است
  • با گرامر رسمی تصحیح شده است
  • و ساختار جمله مناسب از نظر زبان استاندارد
  بازگشت پرچمداران به بازار با بازگشایی سالن دوم

هستند. در واقع می توان گفت که وجود یا عدم وجود این نقاط باعث می شود که یک پست در وهله اول یا فیلد پاسخ گوگل باشد و پست دیگری حتی پس از نمایه سازی در صفحات تک رقمی جایی نداشته باشد.

در این زمینه ، باید اضافه کرد که نویسندگان با استعداد و آگاه ، علاوه بر آشنایی با اصول فنی نوشتن و مفهوم آنچه در مورد آن می نویسند ، از ابزارهای نرم افزاری حداکثر استفاده می کنند تا برتری مقالات خود را ارتقاء دهند. در نتیجه ، برای افرادی که می خواهند قلم خود را تقویت کنند ، شناسایی چنین ابزارهایی و استفاده از آنها بی اهمیت نیست ، بنابراین قصد داریم 10 ابزار خواندن را برای بهبود محتوای SEO معرفی کنیم. ناگفته نماند که برخی از این محصولات در فهرست زیر با فارسی سازگار نیستند ، اما شناخت آنها می تواند به متخصصان این حوزه کمک کند تا با ابزارهای خود و در به روزرسانی ها و تطبیق های بعدی آنها با زبان فارسی خود ، بهتر آشنا شوند. بیا.

  1. دستیار نگارش سئو SEMrush

هنگامی که ما با این ابزار کار می کنیم ، پس از بارگذاری پست خود در آن ، می توانیم با افزودن یک کلمه کلیدی یا عبارات مرتبط (در صورت لزوم) از مقاله خود نتیجه تجمعی بگیریم.

  • خوانایی سئو
  • تعداد جملات دشوار برای خواندن
  • کلمات طولانی
  • تعداد کلمات و زمان لازم برای خواندن این مقاله و مقایسه آن با بهترین مقاله موجود
  • و همچنین لحن نگارش

انجام شده. لازم است بار دیگر تأکید شود که برخی از این ابزارها برای زبان انگلیسی است و به تدریج توانایی درک زبان های دیگر نیز در آن ایجاد شده است. وقتی از SEMrush SEO Writing Assistant استفاده می کنید ، این ابزار به شما می گوید که بسته به انتظاراتی که از آن دارید ، چه انتظاری دارید و چه چیزی را به یک پست اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر هدف شما این است که در موضوعی خاص اول باشید ، تصمیمی که پیش روی شما قرار می گیرد بسیار پیچیده تر از زمانی است که شما فقط می خواهید در 30 نفر اول باشید. در نتیجه ، می توانید از رنج بیشتر از خود رنج ببرید. هدف..

  اولین تصاویر از طراحی عجیب دوربین عقب شیائومی 12 اولترا

توانایی کمک به تغییر لحن نوشتن (به عنوان مثال ، از دوستانه و عامیانه به رسمی و بالعکس) یکی دیگر از تخصصهای این ابزار است که حتی افراد را به دور از مقوله تولید محتوا و نوشتن ، نوشتار خود را تنظیم می کند (به عنوان مثال ، مکاتبات و سایر کتاب مقدس) از آنها استفاده کنید. در نهایت ، این ابزار می تواند با ارائه پیشنهاداتی برای بهبود کیفیت مقاله (به عنوان مثال ، پرسیدن س thatالاتی که با ده ها مقاله مفید و آموزنده به آنها پاسخ داده می شود) و حتی عبارات و جملاتی که می تواند جذابیت بیشتری در مخاطب ایجاد کند ، به شما کمک کند. در دسترس شما.

ابزارهای Yoast SEO برای وردپرس

  1. ابزار جوست SEO برای وردپرس

Youast یکی از افزونه های رایگان وردپرس است که بسیاری از بازاریابان دیجیتال یا متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو از آن برای بررسی عوامل ساده و اساسی انتشار سئو استفاده می کنند ، در حالی که این افزونه قابلیت محاسبه و ارزیابی مقاله را دارد و خوانایی سئو را نیز دارد ، نتیجه ای که شامل موارد زیر است اطلاعات:

  • دشواری یا سهولت نوشتن هنگام خواندن
  • از یک صدای منفعل در برابر یک صدای فعال استفاده کنید (چه گوینده شخص اول باشد یا سوم شخص ، یا خود خوانده یا شما)
  • نحوه توزیع عناوین فرعی
  • تنوع جملات
  • طول پاراگراف ها
  • طول جملات
  • از کلمات مبهم استفاده کنید

در قسمت دوم بیشتر بخوانید 10 ابزار خواندن برای بهبود محتوای SEO خواندن.

دیدگاهتان را بنویسید