راه حل های SEO و راه حل های تولید محتوا

سئو و تولید محتوا: هرگونه نوشتاری خوب که ما در یک مجله یا روزنامه ، یک شبکه اجتماعی یا وب سایت خاص می خوانیم ، یا آموزه هایی که یک گوینده از یک کتاب خاص در رادیو می خواند ، مفهومی که در مونولوگ فیلم پنهان شده است ، یا مکالمات دلپذیری که ما انجام می دهیم. با دوست ما رهبری کنید ، دو مورد مشترک دارید: اول اینکه مفهوم آنها جذاب ، آموزنده و کاربردی است ، و دوم اینکه لحن خوبی با ساختار درست ، اصولی و خوش طعم دارد.

سئو و تولید محتوا

به عنوان مثال ، دلیل جذب ما به مقالات یک هفته نامه خاص در بین صدها نمونه از این دست این است که شخص مسئول ایجاد محتوای آن زمان کافی را صرف جمع آوری اطلاعات و تحقیق دقیق و کامل گره کار می کند. مخاطب باز و خارج می شود. با این حال ، با تسلط بر اصول نگارش مقاله ، این شخص مطالبی را ارائه داده است که خواننده را خسته نمی کند ، لحن او با روحیه نوشتن مطابقت دارد ، هیچ گونه خطای املایی و ترکیبی قابل توجهی وجود ندارد و در نهایت با ویژگی های زبان استاندارد است.

در همین حال ، در دنیای بازاریابی دیجیتال یا بهینه سازی سایت ، وضعیت متفاوت است. در این زمینه ، به عنوان یک سایت SEO ، عاملی پدید آمده است که باعث می شود نویسنده تمام توجه خود را بر روی موضوع اصلی مقاله متمرکز نکند و ناگزیر در محدوده خاصی حرکت کند. در این تعاملات ، گاهی نویسنده می پرسد: “او درباره چه کسی می نویسد؟” سئو و تولید محتوا برای مخاطبان انسانی یا هوش مصنوعی؟ او با این محدودیت ها روبرو می شود و بسیار محدود می شود و آنقدر عمیق می شود که فراموش می کند مخاطبانش در واقع مردم هستند ، نه روبات هایی که مسئول ارزیابی این نوشته هستند و ممکن است واقعاً چیزی در مورد آن نفهمند.

  عکس ها، مشخصات و قیمت «آنر مجیک 4 لایت» فاش شد.

درباره SEO و تولید محتوا برای مخاطبان انسانی

با توجه به SEO و تولید محتوا برای مخاطبان انسانی یا هوش مصنوعی ، باید گفت که با توجه به حجم مقاله ، تراکم کلمات ، تنوع کلمات کلیدی ، ذکر ویژگی های مشاغل محلی و ده ها مورد مشابه مواردی که در تولید محتوای SEO مشاهده می شود عملاً برای روزنامه نگار سنتی یا نویسنده مدرن بی اهمیت است. نکته بد این است که رعایت این قوانین به منظور بهبود خوانایی مطالب برای خواننده انسانی یا افزایش اطلاعات او نیست ، بلکه تنها تلاشی برای افزایش هوش مصنوعی موتورهای جستجو است.

برخلاف این دیدگاه ، گوگل برای یادگیری به نوشتار ما احتیاج ندارد زیرا هزاران بار بهتر می داند! اما گوگل به ما – به عنوان نویسندگان – نیاز دارد تا اطلاعات را در اینترنت بنویسیم تا عموم مردم بتوانند آن را درک کنند ، و یکی از نمونه هایی که تشخیص می دهد بیشتر برای خواننده یا جستجوگر مناسب است. آنها را کشف کنید.

  • گوگل برای شناسایی بهتر محتوا ایجاد شده است

بر هیچ کس پوشیده نیست که گوگل و سرویس های آن به طور چشمگیری در حال پیشرفت و قدرتمندتر شدن هستند. در این راستا ، نه تنها در جستجوهای سنتی این موتور ، بلکه از افزایش تعداد کاربرانی که از خدمات دیگر این مجموعه استفاده می کنند ، می توان فهمید که کاربران عمومی اینترنت این سیستم را به خوبی می شناسند و از آن برای حل مشکلات خود استفاده می کنند. مشکلات مختلف … این امکانات که فقط برای حل مشکل مخاطبین سایت از سراسر جهان ایجاد نشده است ، سالانه میلیاردها دلار گردش مالی دارد که بیشتر آنها به تبلیغات اینترنتی اختصاص دارد. اگرچه این پول در نهایت به گوگل می رود و از این اقدامات سود می برد ، اما کاربری که مجموعه و وب سایت خود را در این فضا تبلیغ می کند ، باید بداند که اعتبار وی پرداخت به ازای هر کلیک است و هنگامی که اعتبار وی به پایان می رسد ، به نقطه اول باز می گردد. باز می گردد.

  دوربین شیائومی 12 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

گوگل به عنوان پربازدیدترین سایت جهان ، به لطف دقت ، سرعت و وسعت نتایج آن ، محبوبیت بیشتری در بین رقبای خود ایجاد کرده است ، بنابراین ترافیک روزانه تا 3.5 میلیارد جستجو را تجربه می کند. به تدریج این واقعیت که امروزه نام گوگل مترادف جستجوی اینترنتی شده است و اگرچه اولین موتور جستجو نیست (و آخرین موتور نیز نخواهد بود) ، اما در حال حاضر در بالای محبوب ترین ها قرار دارد ، تنها یک دلیل وجود دارد و آن این است که کیفیت بالای آن هنگام نمایش نتایج است.

اگرچه این مجموعه دارای کاستی هایی است و هنوز نمی توان آن را کامل نامید ، اما در شرایط فعلی که رقیبی نزدیک به آنها وجود ندارد و بر اساس بازدیدهای روزانه ، تعداد کاربران ثبت نام شده و درآمد آنها ، می توانیم این مجموعه را به عنوان مفیدترین رسانه برای یافتن یک مقاله خاص در اینترنت ؛ بنابراین بدون دلیل ، این مجموعه سالانه با 2 تریلیون جستجو مواجه می شود.

امروزه نقش گوگل در زندگی بشر غیرقابل انکار است. ما نمی توانیم این واقعیت را به سادگی انکار کنیم که همه روزه مردم سراسر جهان به محض این که کوچکترین س questionsالی در ذهنشان ایجاد می شود ، به این دایره المعارف بی پایان مراجعه می کنند و بهترین پاسخ ممکن را در هر کجا و هر زمان که مایل باشند دریافت می کنند.

گوگل به کاربران خود خدمات ارائه می دهد

با توجه به این توضیحات گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری ، آنچه ارائه می دهیم دارای جزئیات کاملتر و عمیق تری است ، بنابراین نیازی به نوشتن مقاله ما در مورد آنها نیست. گوگل به کاربران خود خدمات ارائه می دهد ، بنابراین به مقاله هایی نیاز دارد که کیفیت این خدمات را برای آنها بهبود بخشد و رضایت آنها را جلب کند. در نهایت درباره SEO و تولید محتوا برای مخاطبان انسانی یا هوش مصنوعی؟ لازم به ذکر است که اگر محتوای خوبی برای مخاطبان انسانی ایجاد کنید ، این تلاش از دید گوگل پنهان نیست و پاداش خوبی به شما می دهد ، عواملی که در مورد SEO و تولید محتوا برای ربات های گوگل نیز صادق است ، با این تفاوت که در بهترین حالت ، اگر مجازاتی وجود نداشته باشد ، انگیزه ای وجود نخواهد داشت.

  آیفون SE بعدی اپل با نمایشگر 4.7 اینچی و اتصال 5G در راه است

دیدگاهتان را بنویسید