شش موضوع در تولید محتوا

شش س aboutال در مورد تولید محتوا: من اخیراً کتابی به نام بازاریابی محتوا حماسی از جو پولیتزر خوانده ام ، کتابی که ای کاش زودتر می شناختم. در این کتاب ، نویسنده تأکید می کند که تجارت قدرتمند عصر ما – مانند کوکاکولا یا Adobe – مانند شرکت های رسانه ای سنتی فکر می کند و عمل می کند. در این تفکر ، که با شواهد درست به نظر می رسد ، مجموعه های بزرگ بر فروش عینی و مستقیم محصولات و خدمات تمرکز نمی کنند ، بلکه داستانهای جذاب و معتبری را برای مخاطبان خود تعریف می کنند. و سپس آنها را برای تصمیم گیری وارد دره کردند. با توجه به این مقدمه ، این س forال برای من ایجاد شد که اگر ما به نوبه خود بخواهیم راه رهبران کسب و کار را دنبال کنیم ، چگونه باید با قصه گویی برخورد کنیم و هدف از نوشتن مقاله یا ایجاد محتوای بصری برای وب سایت ما چیست؟

ما از نگارش یک مقاله سئو کول

شش سوال در تولید محتوا چیست؟

ممکن است تعداد افرادی که این یادداشت را می خوانند پاسخ های متفاوتی داشته باشند ، اما اگر بخواهیم همه آنها را خلاصه کرده و آنها را در قالب مشترک بیان کنیم ، باید بگوییم که سایتهایی که دارای مشکلات یا پیام های اجتماعی هستند ، وب سایت هایی که به آنها پیوند داده شده است آنها هستند مجموعه های تجاری و معاملات کالا ، وب سایت هایی که خدمات ارائه می دهند و هر سایت دیگری که به طور منظم و دوره ای محتوا ارسال می کند ، مخاطبان بیشتری را جذب می کند (به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال) و پایداری. بیشتر این مارک در ذهن خواننده است.

در این راستا ، ساختار و اسکلت این خط مشی در دسته های مختلف تعریف شده است که بخشی از آنها ممکن است استفاده از مقاله ، فیلم یا تصاویر دست اول باشد ، بخشی از آنها استفاده از جملات ظریف تر مانند استفاده از صداها در به صورت پادکست.. و ترانه ای تبلیغاتی در سطح دیگر ، حتی با تعریف رنگ خاص ، برای جذب مخاطب از راه های روانی باشد.

  مشخصات آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو فاش شده است

به همین دلیل ، مجموعه هایی که قصد دارند بهینه سازی سایت خود را برون سپاری کنند یا متخصصانی را برای این موقعیت خالی استخدام کنند تا رتبه سایت را در Google ارتقا دهند ، همیشه بر افرادی متمرکز است که در رشته های مربوطه خود تحصیل می کنند. در این زمینه ها تجربه داشته باشید ، علیرغم این واقعیت که روزنامه نگاران ، اگرچه به پیش نیازهایی که تعداد کمی از وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوای دیجیتالی ممکن است داشته باشند ، تسلط دارند ، می توانند تأثیر بسزایی در روند SEO و محتوای سایت و به نحوی احسن برای بیان یک داستان جالب داشته باشند. در مورد تجارت ما

در عین حال ، روزنامه نگار ، با توجه به شیوه نگارش خاص خود ، می تواند در مواردی ده ها برابر موثرتر از تولید کننده محتوا باشد ، زیرا نوشتن قوی در مورد دستیابی به هدف و تعیین استراتژی است. در نهایت ، حفظ بهینه بودن همه چیز و سرعت عمل از جمله پدیده هایی است که در گوشت و خون او نهادینه شده است و بدون صرف انرژی اضافی برای آن ، بخشی از ناخودآگاه او این کارها را انجام می دهد.

اگر با این صفحه به دنبال اصطلاحاتی مانند شش س inال در تولید محتوا یا سایر اصطلاحات مشابه می گردید ، بدین معناست که یا یک مدیر وب هستید که به دنبال راهی برای نوشتن هستید ، یا در حال ایجاد محتوایی هستید که نیاز به الهام دارد یا مهارت های شما را تقویت می کند. علاقه مند به یادگیری در مورد اصل نوشتن ؛ در هر صورت ، اگر بخواهیم قلم خود را تقویت کنیم و در عین حال متحمل هزینه نشویم ، تحقیق در مورد عملکرد روزنامه نگاران با استعداد می تواند تأثیر زیادی در کار ما داشته باشد و نوشته های ما را در چارچوبی محبوب قرار دهد. به همین دلیل ، ما قصد داریم عادات روزنامه نگاران را که به ما در نوشتن در دنیای مجازی کمک می کنند ، در مقاله شش سوال در تولید محتوا و بخشهای زیر “10 مهارت در روزنامه نگاری که هر تولید کننده محتوا به آنها نیاز دارد” بررسی کنیم:

  پیش نمایش مشخصات گلکسی A33

از شش سوال در تولید محتوا استفاده کنید!

از شش سوال در تولید محتوا استفاده کنید!

اگر به زندگی حرفه ای یک روزنامه نگار تحصیل کرده و با تجربه نگاه کنیم ، خواهیم دید که از اولین روز کار به او 6 س inال در تولید محتوا آموزش داده شده است و از این تکنیک به عنوان الفبایی برای نوشتن استفاده شده است. شش س inال در تولید محتوا ، که در زبان انگلیسی به عنوان “5Ws & How” یا “5W 1H” شناخته می شود ، که به معنی چه کسی ، چه ، کی ، کجا ، چرا و چگونه ، هنگامی که به فارسی ترجمه می شود ، کلمات س questionالی هستند:

  • کی کی)
  • چه چه)
  • کی (کی)
  • جایی که
  • چرا
  • چگونه

که می توانیم آن را “شش chs” بنامیم. شش س inال در تولید محتوا یک فرمول ساده است که می توان از آن برای جمع آوری همه چیزهایی که برای جمع آوری اطلاعاتی که می توان از آنها غافل شد ، استفاده کرد. برخلاف گذشته ، وقتی مصاحبه به معنای صحبت رو در رو بود (اگرچه هنوز بهترین نتیجه ممکن را دارد) ، امروز مصاحبه می تواند فراتر از خطوط تلفن ، چت یا روشهای کنفرانس آنلاین – مانند اسکایپ باشد. یا Google Chat – اجرا شود. وقتی از تکنیک شش کانال استفاده می کنید ، تمام مراحل لازم را برای پاسخ به سوالات یا حل مسائل مربوط به عنوان دو عنصر اصلی در ایجاد یک کمپین بازاریابی محتوا انجام می دهید. بنابراین ، در این رویکرد روزنامه نگاری ، تأکید می کنیم که هنگام ایجاد هرگونه کار دیجیتالی – چه مقاله ، صفحه خدمات ، اینفوگرافیک یا فیلم ، باید به این س questionsالات توجه شود.

  تاریخ عرضه جهانی پوکو F4 GT اعلام شد

در حالی که به همه این س questionsالات پاسخ می دهیم ، ممکن است پاسخ به آنها ممکن ، ضروری یا حتی عملی نباشد ، بنابراین ما تا آنجا که ممکن است از آنها استفاده می کنیم و نه به صورت افراطی. با حساسیت بالا. با این حال ، همیشه تأکید زیادی بر موضوع و شی ، دلایل ظاهر ، پدیده های تأثیرگذار و نحوه عملکرد آنها وجود دارد ، بنابراین نمی توان آنها را نادیده گرفت و در صورت عدم وجود هیچ قطعه ای در آن وجود ندارد. پازل یادداشت شما خوانندگان می آیند.

در پایان ، باید توجه داشت که اگر تازه در حال نوشتن در فضای مجازی هستید ، این عوامل را نادیده نگیرید و اگر مدتی است که این کار را بدون در نظر گرفتن این جملات انجام می دهید ، کمی به عقب برگردید و نتیجه تلاش خود را بررسی کنید. اگر آنها را اجرا نکنید ، این مشکلات را در مقالات بعدی برطرف خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید