نقش شیر و ریتوییت در سئو

نقش شیر و بازتوییت در سئو: امروزه ایجاد محتوای جدید در قالب متن ، تصاویر ، فیلم ها و سایر رسانه های محبوب که بتوانند افکار و اطلاعات ما را در دنیای بیکران اینترنت نشان دهند ، بسیار مهم است. این نگرش و استراتژی ، که باعث شده گوگل سایتها را در نتایج جستجو بر اساس آن رتبه بندی کند ، بسیار مهم است که بسیاری از مجموعه فعالیتها فقط در این دسته ، فقط برای تولید محتوا در قالب آنها هزینه زیادی را پرداخت می کنند و در عین حال ، آنها در بهبود سئو سایت نقش دارند.

نقش شیر و ریتوییت در سئو

با مرور این توضیحات ، گاهی اوقات – به ویژه در رسانه های اجتماعی – با چیزی روبرو می شویم که آنقدر جذاب ، جذاب و آموزنده است که نمی توانیم به راحتی از آن چشم پوشی کنیم. این محتوا که می تواند یک شوخی ، شوخی و تصویر خنده دار باشد ، اگر توسط ما کپی شده و بدون اجازه نویسنده برای جلب رضایت مخاطبان ما استفاده شود ، علاوه بر غیر اخلاقی بودن ، به سادگی توسط خوانندگان ما شناخته شده و باعث دلسردی می شود. و ناامیدی آنها از ماست. با این حال ، استفاده از آنها در خود سایت به راحتی توسط گوگل پیگیری می شود و به دلیل این سرقت ادبی منجر به کاهش موقعیت ما می شود.

حال ، اگر از منظر نویسنده به این پدیده نگاه کنیم ، به اشتراک گذاری مطالب خود در یک شبکه اجتماعی – یک حساب کاربری که بدون شک اطلاعات سایت اصلی مجموعه شما در آن یافت می شود – باعث می شود که هشتگ ، پیوند و اطلاعات انتشار اضافه شود. برای رسیدن به هزاران نفر و علاوه بر بهره مندی از خدمات و محصولات شما از طریق بازاریابی دیجیتال ، این افراد سایت SEO شما را نیز تبلیغ خواهند کرد. به همین دلیل ، شناسایی و ارزیابی میزان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مختلف و تعیین خط مشی مشترک برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است که در زیر به آن می پردازیم.

اهمیت اشتراک گذاری (عنوانو دوباره توییت کنید ()بازتوییت کنید) چیست ؟

وقتی یکی از فالوورهای شما در شبکه های اجتماعی عمداً یکی از پست های شما را به مخاطبان خود نشان می دهد ، به آن اشتراک گذاری یا “milking” می گویند که اگر در توییتر اتفاق بیفتد ، روتوش نامیده می شود. به یادگار مانده است. بدیهی است که در این اقدامات ، این شخص به عنوان یک واسطه عمل می کند و نام شما به عنوان مالک و نویسنده اثر حفظ می شود ، در غیر این صورت این اشتراک گذاری نمونه ای از سرقت ادبی و معنوی است.

  آنر 60 و آنر 60 پرو رسما معرفی شدند. دوربین بهتر، صفحه نمایش بزرگتر و باتری با ظرفیت بالاتر

چگونه می توان از “اشتراک گذاری” و “بازنویسی مجدد” خلاص شد؟

در حالی که ما در مورد جذابیت یک پست و نحوه نمایش آن در مقاله های قبلی صحبت کردیم ، به ایده ای می رسیم که چگونه پست های ما در هر پلت فرم به اشتراک گذاشته می شود و نقش شیر و بازتوییت در SEO متفاوت است. ما آنها را مرور می کنیم:

شما می توانید شماره “اشتراک گذاری” هر پست را در زیر آن مشاهده کنید ، اما برای مشاهده ویژگی های اشتراک گذاری به طور خاص و دقیق ، می توانید به صفحه نمایه خود بروید و برگه “آمار” را انتخاب کنید. سپس در منوی سمت چپ ، با کلیک بر روی گزینه “انتشارات” ، می توانید این آمار را مشاهده کنید.

برای مشاهده تعداد اشتراک گذاری هر یک از پست های خود توسط دیگران ، باید روی نماد پیکان رو به پایین در این صفحه کلیک کنید و از بین گزینه های موجود ، واکنش ها ، نظرات و اشتراک گذاری به معنی واکنش است. ، نظرات و اشتراک گذاری را انتخاب کنید. معمولاً همه این اطلاعات به طور همزمان نمایش داده می شوند ، بنابراین اگر به دنبال اطلاعات دقیق در مورد نقش شیر و روتوش در سئو و به اشتراک گذاری مقاله خاصی هستید ، با توجه به گزینه های موجود در این صفحه آنچه را که می خواهید دریافت کنید.

بین فیس بوک و توییتر

در این محیط می توانید تعداد اشتراک گذاری ها را در زیر هر پستی که ارسال کرده اید مشاهده کنید ، اما برای مشاهده همه ویژگی های بازتوییت ها ، می توانید بر روی نماد نمایه خود در بالا کلیک کنید – در سمت راست صفحه کلیک کنید و تجزیه و تحلیل را از منوی کشویی سپس ، با کلیک روی گزینه Tweets از منوی بالا با راهنماها ، می توانید هر پست مورد نظر خود را به طور جداگانه تجزیه و تحلیل کنید.

  واتس اپ ویژگی انجمن را برای دسته بندی گروه ها اضافه می کند

در قسمت تجزیه و تحلیل توییتر ، آمار کلی بازتوییت ها در یک قسمت جمع آوری و نمایش داده می شود ، بنابراین برای مشاهده تعاملات ایجاد شده در یک پست خاص ، می توانید روی گزینه View فعالیت توییت کلیک کنید یا فعالیت توییت را در مشخصات داده های مورد نظر خود مشاهده کنید ، و نقش شیر و بازتوییت در SEO.

  • LinkedIn (لینکدین)

با کلیک روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست بالای تصویر ، نام شرکت خود را از منوی کشویی انتخاب کنید و اگر مدیر صفحه هستید صفحه را وارد کنید.

با استفاده از برگه Analytics در منوی بالا و انتخاب گزینه “Updates” ، به نظر می رسد که اگر روی گزینه “Impressions” در بالای نمودار و سپس روی “Share” در منوی کشویی کلیک کنید ، می توانید مشاهده کنید نقش شیر و Retweets در SEO ، کیفیت و نحوه اشتراک گذاری را ببینید.

این بخش نمودار کل اشتراک گذاری صفحه شما را روزانه نشان می دهد – به مدت 15 روز ، که می توان آن را نیز تغییر داد – آمار کلی صفحه را نشان می دهد. در این رابطه ، جدول زیر متغیرهای به روز رسانی را نشان می دهد ، اما برای مشاهده نحوه تقسیم کل ، باید به گزینه تعامل مراجعه کنید.

  • اینستاگرام (اینستاگرام)

تا کنون ، اینستاگرام گزینه ای برای اشتراک گذاری عمومی پست با مخاطبین تعریف نکرده است.

  • Pinterest (Pinterest)

مانند دیگر مراحل انجام شده برای مشاهده آمار حساب Pinterest شما ، از منوی بالا سمت چپ ، نمای کلی را انتخاب کنید. با دانستن اینکه اشتراک گذاری در Pinterest به عنوان پین کردن ، سنجاق کردن ، پین کردن یا پین کردن و همچنین ذخیره یا ذخیره سازی شناخته می شود ، می توانید از منوی تجزیه و تحلیل در بالای صفحه کاربر برای بدست آوردن آمار تعداد پین ها استفاده کنید. آنها را با توجه به صفحه (تخته در واقع پس زمینه و آلبومی است که پین ​​ما به آن وصل شده است) و تصاویر تک در آن مشاهده کنید. در زیر برگه “تابلوها” ، تعداد پین های موجود در آن نمایش داده می شود ، در حالی که اگر روی برگه “پین ها” کلیک کنید ، می توانید ببینید هر کدام چند بار ذخیره شده است و نقش لمس و بازتوییت را در SEO مشاهده کنید.

  آیفون 15 پرو به دوربین پریسکوپ با بزرگنمایی 5 برابر مجهز خواهد شد

چگونه می توان کیفیت و کمیت شیر ​​و ریتوییت خود را افزایش داد؟

چگونه می توان کیفیت و کمیت شیر ​​و ریتوییت خود را افزایش داد؟

پاسخ به این س toال برای افزایش تعداد لمس یا بازتوییت ، ایجاد و اشتراک گذاری محتوایی که با جذابیت بالا در بین همه محبوبیت دارد و به اصطلاح اشتراک گذاری است ، بسیار ساده است. به عبارت دیگر ، هر پستی که به نحوی مخاطب را به وجد می آورد و به آن انگیزه می دهد بسیار مفید است.

بر اساس مطالعه انجام شده توسط شاخص اجتماعی Buzzsumo ، نشریات مکرر به اشتراک گذاشته شده حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر هستند:

  • متن طولانی به جای متن کوتاه
  • حداقل یک تصویر در آنها وجود دارد
  • لحن بازیگوش ، خنده دار یا هیجان انگیز داشته باشید
  • یک لیست یا اینفوگرافیک برای موضوعات فردی وجود دارد
  • وجود اصل صداقت در ارائه محتوا (که در مورد منابع تولید محتوا نیز صدق می کند.
  • در نهایت حداقل توسط یک شخص تأثیرگذار به اشتراک گذاشته شود.

در این رابطه ، نیویورک تایمز ، با مطالعه دلایل ذهنی به اشتراک گذاری مقاله – که منجر به توسعه SEO در وب سایت ها شد – به این نتیجه رسید که:

  • محتوای ارزشمند یا جذاب را برای دوستان ارسال کنید
  • شخصیت خود را برای دیگران تعریف کنید
  • گسترش و تقویت روابط دوستی
  • افزایش اعتماد به نفس و احساس جهانی بودن
  • ترویج پدیده هایی که دیگران به آن علاقه دارند

یکی از مهمترین دلایل نقش شیر و بازتوییت در سئو به اشتراک گذاری مقاله در اینترنت است. لازم به ذکر است که محتوایی که به اشتراک می گذارید باید با اهداف کسب و کار شما مطابقت داشته باشد و تنها در این صورت ، اگر این اطلاعات مخاطب را خوشحال کند ، آن را به اشتراک می گذارد. به خاطر داشته باشید که اگر محتوا را فقط برای جذب مخاطب بارگذاری می کنید – محتوایی که ممکن است به حرفه یا تجربه شما مرتبط نباشد – این کلاهبرداری توسط مردم تشخیص داده می شود و به دنبال از دست دادن اعتماد شما به شما نیست. این منجر به.

دیدگاهتان را بنویسید