چگونه محتوای بهتری تولید کنیم

نحوه تولید محتوای بهتر: برای دانستن نحوه تولید محتوای بهتر ، علاوه بر تسلط بر موضوع و مباحث فنی آن و همچنین توانایی نوشتن و اصول نگارش در بخشهای قبلی “10 مهارت روزنامه نگاری که هر تولید کننده محتوا ما باید به آنها مراجعه کنیم ، اکنون به قسمتی می رسیم که در مورد اصول نوشتاری شما و شخصیت روزنامه نگار حرفه ای صحبت می کنیم ، چیزهایی که نمی توان آنها را نادیده گرفت. پس به ما بپیوندید.

چگونه محتوای بهتری تولید کنیم

افرادی که به دنبال نکات نوشتاری و یادگیری روش های جدید برای ایجاد محتوا هستند ، افرادی که در زمینه SEO فعالیت می کنند و می خواهند شرایط نوشتاری خود را برای وب سایت مجموعه یا مشتریان خود بهبود بخشند ، افرادی که به دنبال پاسخ به این سال هستند “چگونه محتوای بهتری تولید کنیم؟” “و یا صاحبان وب سایت از مجموعه ای از خدمات یا فروشگاه ها که می خواهند شخصاً با نوشتن مقاله های جذاب و مفید به دید بهتر سایت خود کمک کنند ، و سپس سعی کنند مشتریان بیشتری را جذب کنند ، سعی کنند منابع مالی خود را با یادگیری یا استخدام کپی رایترهای واجد شرایط جذب کنند. ، طراحان و وبلاگ نویسان با تجربه ، در حالی که دیگران تنها بر تبلیغات تمرکز می کنند.

در این رابطه ، تا کنون (در 3 مقاله قبلی) می دانستیم که تبلیغات بدون پشتیبانی بدون قدرت کمکی تأثیر موقت دارد و پس از مدتی که مدت تبلیغات به پایان می رسد ، تأثیر آنها نیز کمرنگ می شود ، بنابراین در ما همچنین به محتوای قوی یا نوشتن محتوا نیاز داشتیم. اگرچه استخدام روزنامه نگار نه تنها منطقی به نظر نمی رسید ، بلکه کمترین راه حلی بود که به ذهن مدیر وب رسید ، اما این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم از تجربیات و دانش آنها استفاده کنیم. روزنامه نگاران می دانند چه اطلاعاتی می تواند محتوای آنها را متعادل کند. این افراد قادر خواهند بود مطابق تقویم کاری و مهلت هایی که مانع آنها می شود مطالب را برای تاریخ خاصی آماده کنند. روزنامه نگاران می توانند به سرعت مقیاسی را برای یک نوع کسب و کار استخراج کرده و مشخص کنند که چه چیزی برای این مقاله خوب است و چه چیزی برای آن بد است ، و مهمتر از همه ، این افراد قادر خواهند بود یک داستان بسیار قانع کننده در مورد تجارت شما بگویند. به طور مستقیم به گونه ای که شما را مجبور به قدم گذاشتن در مسیر موفقیت کند ؛ در نتیجه ، گرفتن مدل از آنها به معنای اخذ مدل از انتها و حداکثر نوشتن خبر است.

  شیائومی 12 لایت به زودی در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد

8– یاد بگیرید که چگونه با فرایندهایی که تحت نظارت ویراستاران انجام می شود برخورد کنید!

اگر کسب و کار شما ارتباط نزدیکی با محتوای ایجاد شده شما دارد ، پس باید از فرآیندهای ویرایش سیستم استفاده کنید و نحوه ایجاد محتوای بهتر را بیاموزید. این نوع ویرایش که فقط برای نوشته های فارسی نیست ، می تواند مربوط به توضیحات مربوط به هر نوع محصول ، وبلاگ ، ویدئو ، اینفوگرافیک و هر محتوایی باشد که در محیط مجازی ایجاد می کنیم.

به عنوان مثال ، من هفت لایه ویرایش محتوای تولید شده را انجام می دهم تا مطمئن شوم محصول نهایی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و هم کاربران انسانی و هم ربات های گوگل را راضی می کند. در این رابطه ، ویرایش های من شامل لایه های زیر است:

  • سئو به ظاهر بهتر کلمات کلیدی شما کمک می کند.
  • استراتژی محتوا باید با زوایای اصلی و عناوین فرعی که بر اساس اصول SEO کار می کنند مطابقت داشته باشد.
  • SEO مطابق با دستورالعمل عبارات هدف ، کلمات مرتبط ، طول متوسط ​​و … متن است.
  • اصول نگارش
  • اولین فرایند ویرایش
  • در مرحله دوم ویرایش اصول SEO را در وب سایت قرار دهید
  • روند “در صفحه” SEO به آخرین نسخه

با روندها یاد بگیرید

اگرچه گاهی اوقات ممکن است این لایه های مکمل بسیار سخت به نظر برسند ، اما نکته مهم – به ویژه اگر نویسنده شخص دیگری باشد و تنها کار من بررسی و ویرایش آن باشد – این است که بین برده و نویسنده خصومت وجود دارد. و هدف از اعمال این فیلترها فقط باید به بالاترین سطح کیفیت برسد و محتوای شفاف و تازه را برای خوانندگان استخراج کند. در این راستا ، همه سازندگان محتوای SEO در فضای مجازی باید به انتقاد ، تخریب مکرر متن خود توسط مدیر یا کارفرما و همچنین لعنت مداوم او عادت کرده و سعی کنند این عوارض ظاهراً جانبی را بهبود بخشند. از ارائه آنها استفاده کنید. هدف ما از نوشتن مقاله جذب مخاطب بیشتر است ، از این نظر ، مانند پدیده ای که از دور بهتر دیده می شود ، افرادی که به دلیل دیدگاه و تسلط خود از ما دورتر هستند ، می توانند تصویر کلی و مشکلات آن را بهتر ببینند. ؛ در نتیجه ، ما نباید نظرات آنها در مورد نحوه ایجاد محتوای بهتر را نادیده بگیریم.

  انویدیا خرید ARM را متوقف کرده است؟

9– از یک تقویم ساده و هماهنگ برای ایجاد و ویرایش محتوا استفاده کنید

استفاده از تقویم هایی با محتوا – ویرایش منظم و هماهنگ یکی از بزرگترین رازهای خلاقیت و پیشرفت ما در دوره های زمانی خاص برای انجام کار خاص است. اگر بخواهیم این نوع تقویم را به زبان ساده برای پیروان بهبود SEO تضمین شده با بازاریابی دیجیتال توضیح دهیم ، باید بگوییم که برخی افراد لیستی از کارهای ناقص و نامحدود برای انجام دارند که فهرستی نامحدود از وظایف را ارائه می دهد. بگویید (به دنبال این جمله که بسیاری از ما معتقدیم کار انجام نشده است!) و دیگران تمام وقت خود را صرف توسعه امور تنها یک مشتری می کنند.

در این زمینه ، من فردی را می شناختم که در پایان ساعات کار و در پایان هر روز همیشه وضعیت کار خود را اعلام می کرد ، امروز چند کار را انجام نداده و به آنها نرسیده است ، در حالی که مطمئن هستم این شخص صد کار مختلف در طول روز برای خود تعریف می کند که حداقل 80 درصد آنها بی فایده و غیر ضروری هستند و می تواند آنها را حذف کرده یا بیست مورد را انتخاب کند.

در طول پاسخ نحوه ایجاد محتوای بهتر ، باید گفت که تقسیم کار با این روش هیچ تفاوتی با عدم آن ندارد! این توضیح به این دلیل داده می شود که می دانید اگر همه کارها را در زمانی که برای آن تعیین کرده اید انجام ندهید و آن را به زندگی روزمره تبدیل نکنید ، تورم کار هر روز افزایش می یابد و در لحظه ای که به ذهنتان می رسد ، با طیف گسترده ای از کارهای دشوار و استرس زا. روزنامه نگاران حرفه ای یک تقویم روزنامه نگاری تعریف و ایجاد می کنند تا محتوایی تولید کنند که حتی فردا باید تولید و منتشر شود. استفاده از یک تقویم ساده و سازگار در نحوه نگارش و ویرایش کلید ایجاد محتوای قدرتمند و کمک به بهبود محتوای سایت مجموعه شما – به ویژه در زمینه داستان سرایی است که قبلاً ذکر شد. در همین حال ، شرکت های مختلف باید این تقویم را برای بهبود شرایط تولید محتوا ایجاد کنند. برخی از شرکت ها برای طبقه بندی تقویم خود تقسیم بندی فصلی دارند ، در حالی که برخی دیگر تقسیم بندی ماهانه دارند و این شرایط را با توجه به فصول و شرایط سخت و سهولت کار از پیش تعیین می کنند. به همین دلیل ، توصیه ما این است که هر چقدر می خواهید در این برنامه ریزی پیشرفت کنید و آن را اجرا کنید ، حتماً یکی از آنها را در نحوه نگارش ، تاریخ نگارش مقاله ، بارگذاری آنها ، پردازش شبکه داشته باشید. وبلاگ های مهمان و پست های ویدئویی. باز هم باید به خاطر داشت که شرکت های قدرتمند و شناخته شده برای رسیدن به اهداف خود یک تقویم منظم و هماهنگ دارند ، بنابراین اگر می خواهید به موفقیت طولانی مدت برسید ، می توانید از این روش استفاده کنید.

  آپدیت 8.7.0 تلگرام منتشر شد; صداهای اعلان سفارشی و بی‌صدا شدن مدت

10– غلظت بالاتر

غلظت ابر

آخرین نکته در مقاله نحوه ایجاد محتوای بهتر ، آیا می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن مقاله ای بسیار قدرتمند بنویسید؟ برای پاسخ به این س andال و چگونگی ایجاد محتوای بهتر ، روزنامه نگاران با تکمیل تکالیف نگارش خود ایده ای از نقطه پایان یا تاریخ تحویل دارند. راه رسیدن به این سطح از توانایی این است که همه حواس پرتی ها را از بین ببرید و روی نکته اصلی تمرکز کنید ، به طوری که این افراد در غلبه بر حواس پرتی ها و مشکل در تمرکز مهارت دارند. در این راستا ، در مقالات دیگر برای کاهش حواس پرتی و حذف آنها در وب سایت سئو ، می توانید همه عوامل ناخواسته را حذف کرده و تمام انرژی ، انرژی و تمرکز خود را بر تفکر بگذارید. آنچه را که می خواهید رها کنید. کار عمیق کال نیوپورت کتابی است که به تمام تکنیک ها و نیازهای مراقبت می پردازد ، بنابراین اگر از این راه مشکل بزرگی دارید ، فرصت خواندن این کتاب را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید