SEO و موتور جستجوی محتوا موتور جستجو SEO

سئو و بازاریابی محتوا با فرض این که شخصاً برای سایت یا کارفرمای خود محتوا می نویسید و در واقع در تولید محتوا ، سئو و بازاریابی مشارکت دارید ، در بسیاری از موارد به طور اتفاقی تصویر خود را به بهترین نحو می بینید و پتانسیل آن را می بینید و مخاطبین زیادی را جذب می کنید. که فکر می کنید محتوای جامعتر ، روان و قابل تاملی در اینترنت نسبت به این پست ندارد. شاید این مقاله دقیقاً همان ویژگی هایی را داشته باشد که ذکر شد ، شاید شما به عنوان نویسنده ارزش آن را مبالغه کرده و آن را به عنوان اغراق در نظر گرفته اید! اما چگونه می توان کیفیت واقعی این یادداشت را اندازه گیری کرد؟! پاسخ این س quiteال کاملاً ساده و قابل فهم است. آیا این پست تعداد قابل توجهی بازدید داشته است؟ آیا خوانندگان آن را بیشتر از سایر نوشته های شما خوانده اند؟ آیا همان دامنه در موتورهای جستجو جای ایده آل دارد؟ آیا این پست به طور مستقیم یا غیر مستقیم برای شما درآمد ایجاد می کند؟ اگر نه ، نوشتار شما آنطور که انتظار داشتید مولد نیست و در واقع تصویری محبوب محسوب نمی شود.

سئو و بازاریابی محتوا

مشاهده همان تصورات غلط در بین تولیدکنندگان محتوا که ما روزانه با آنها سر و کار داریم ، باعث شد در مورد آنچه نوشتن منظم شما عالی است صحبت کنیم. پس به ما بپیوندید.

5 نکته مهمی که باید در مورد بازاریابی محتوا بدانید!

بهترین محتوا موفق ترین محتوا

  1. بهترین محتوا موفق ترین محتوا

گاهی اوقات ، برای نگارش مقاله ، روزها و ساعتها را صرف مطالعه و تحقیق ، تهیه گزارشات میدانی و پشت سر گذاشتن منابع مکتوب می کنیم ، در مقاله خود عناصر و نکاتی را که در هیچ جای دیگر یافت نشده است ، خلاقانه قرار می دهیم. ما در مقاله خود جلوه های بصری زیادی را در قالب تصاویر و ویدئوها قرار داده ایم ، پس از خواندن بارها و اعمال تغییرات زیاد و اصلاح نکات ناخواسته آن ، آماده بارگذاری بهترین مقاله نوشته شده در مورد این موضوع خاص و در نهایت از با قرار دادن این پست در سایت ، با نزدیک به صد بازدید در بالای توجه به این تصویر ، آن را فراموش می کنیم.

  معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی ایران

در تمام این مدت ، روزها و ماه ها بعد ، در سایتی که شاید بیشتر شناخته شده است و موقعیت بهتری نسبت به وب سایت ما دارد ، با چیزی روبرو می شویم که بسیار ضعیف تر از مقاله فوق و شاید حتی بخشی از آن است. همچنین از نوشته های خودمان الهام گرفته شده است. نوشته شده توسط نویسنده مبتدی و ارزان قیمت ، هر یک از ما را تا مرز ناامیدی و ناامیدی می رساند! ناراحت باشید چرا این پست بیش از هزار بازدید منحصر به فرد داشته است ، چقدر در نظرات زیر این پست ستایش می کنید و چرا در نتایج گوگل این پست بالاتر از محصول تلاش ما است.

در دنیای ایده آل ممکن است حق داشته باشید در مکان بهتری باشید ، اما این جهان مملو از رویدادهای به ظاهر ناعادلانه است. درست مانند یک مسابقه فوتبال که در آن تیمی نود دقیقه حمله می کند ، اما نمی تواند از خط دفاعی اتوبوس حریف عبور کند ، اما در دقایق اضافی بازی در ضدحملتی یک گل به ثمر می رسد و بازی باخت!

در دنیای سئو و تولید محتوا ، همین امر در بالا و پایین اتفاق می افتد ، جایی که با وجود برتری مطلق شما بر حریف ، رقیب شما برنده می شود! اما معایب آن کجاست؟ در مثال بالا ، ما در بازی حریف گرفتار شده ایم و دقیقاً همانطور که او می خواست و در برنامه هایش فکر می کرد بازی می کنیم ، در حالی که استراتژی صحیح این است که ما نیز بازی خودمان را داریم و آنها را مجبور به ادامه می کنیم. الزامات ما را تنظیم کنید

  • پیشنهاد ما برای غلبه بر چنین مشکلاتی
  Redmi 10C توسط شیائومی معرفی شد

-برای اجتناب از چنین چالشی ، به جای حل مشکلاتی که رقبای شناخته شده ما به آن پرداخته اند (موضوعاتی که حتی در دید ضعیف تحت نام بزرگ رقبای شناخته شده ما ، SEO و بازاریابی محتوای قدرتمند به سرعت موقعیت مطلوبی پیدا می کنند) در برخی مناطق بیایید گامی را که هنوز توسط آنها برداشته نشده است ، برداریم و در آنها پیشرو باشیم تا چاره ای جز نشان دادن قلمرو اصلی آنها نداشته باشیم.

– نقاط قوت و ضعف خود را برای نزدیکترین رقبای خود مشخص کنید! شاید شما قلم قوی تری دارید و شاید ذهن شما آماده عبور از مرزهای ناشناخته در این زمینه کاری است. همه اینها در حالی است که این مقایسه دائمی در ساده ترین کار خود می تواند حباب غیر ضروری “توهم بهترین ها” شما را بشکند و به شما ثابت کند که نویسندگان بهتر با موضوعات جالب تر هر چه می نویسند می نویسند.

یک استراتژی برای محتوای تبلیغاتی ، سئو و بازاریابی محتوا تعریف کنید ، پدیده ای که ممکن است در کوتاه مدت چنین تاثیری نداشته باشد ، اما در دراز مدت منجر به شکل گیری نام تجاری شما – به طور طبیعی – و جذب مخاطب خواهد شد. سیمهای ثابت

تولید محتوای چند منظوره

  1. تولید محتوای چند منظوره!

وقتی مقاله ای می نویسید بدون اینکه حتی بدانید ، خود را در نتیجه جستجوهای مختلف می بینید ، بنابراین صفحه را به خود برگردانید و هدفمند در این نظرسنجی های ناشناس شرکت کنید. با فرض اینکه محتوای مورد بحث نگارش سنتی است ، معمولاً یک منبع دارد ، به یک موضوع می پردازد و خود را به یک شکل ارائه می کند ، در حالی که علاوه بر جمع آوری اطلاعات از کانال های مختلف ، می توانیم دو یا چند مورد داشته باشیم ، اجازه دهید به چند مورد توجه کنیم سوالات جداگانه اما بسیار نزدیک و سرانجام آن را به طرق مختلف در دسترس مخاطبان قرار می دهیم.

  یک میلیون امتیاز در AnTuTu توسط تراشه Dimension 2000 شکسته شد!

به عنوان مثال ، با فرض اینکه محتوای همیشه سبز تولید کرده ایم که محدود به زمان نیست ، می توانیم آن را از طریق کنفرانس ها ، مقالات حمایت شده ، موضوعات پادکست یا پست های مهمان به روز کنیم. او را از گل نوشته های قدیمی نجات دهید. علاوه بر این ، با کمک محتوای چند منظوره یا چند منظوره ، می توانید بازده سرمایه گذاری یا بازده سرمایه گذاری ، تلاش یک بار و بازده چندگانه را نیز افزایش دهید!

ناگفته نماند که پیوندهای صریح و هدفمند در یک سایت ، و نه فقط وجود کلمات در قالب متن ، می تواند به این تنوع کمک کند! به عنوان مثال ، در پست های مرتبط ، نه تنها شباهت کلمات کلیدی در انتهای پست در نظر گرفته می شود ، بلکه در طول خود پست و دقیقاً جایی که ذهن مخاطب درگیر موضوع خاصی شده است ، از پیوندهای ذکر شده با عناوین واضح و قابل تشخیص استفاده کنید. به بودن.

دیدگاهتان را بنویسید