گزارش جامع فعالیت های تیپاکس – دیجی رو

خرید بلیط هواپیما از سافامارکت

امروزه رقابت بین صنایع در حال تشدید است و تمامی شرکت ها اعم از کوچک و بزرگ با تاکید بر مزیت های رقابتی خود سعی در جذب مشتریان بیشتری دارند. زیرا با روند رو به رشد دنیای امروز، اگر رقبای خود را ساده کرده و نادیده بگیرند، از همتایان خود عقب می مانند.

یکی از موثرترین راه ها برای انجام این کار ارائه گزارش عملکرد است. گزارشی که در آن بسیاری از اطلاعات داخلی سازمان از زوایای مختلف مشاهده و روشن می شود تا مشتریان بتوانند مستقیماً از روند کاری ارائه دهنده خدمات یا خدمات مورد نظر خود مطلع شده و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشند.

اما تیپاکس به عنوان یک مجموعه 61 ساله ارائه دهنده خدمات پستی و لجستیکی از این گروه عقب نمانده و گزارش جامعی از پیشرفت ها، چالش ها، آمار و … دارد. طی 60 سال فعالیت خود (از ابتدا تا پایان سال 1378). ) منتشر می کند. این گزارش شاید اولین مورد از این دست باشد که در این زمینه منتشر شده است.

این گزارش 60 ساله نه تنها برای افراد و شرکت های فعال در زمینه لجستیک مفید است، بلکه می تواند برای متخصصان، دانشمندان و عموم مردم نیز جالب و خواندنی باشد.

گزارش عملکرد جامع 94 صفحه ای تیپاکس، تیپاکس، مشتریان، اصول مشتری مداری و مشتری مداری، تدارکات و نمایندگان، بسته ها، نوآوری، مسئولیت اجتماعی و موارد دیگر را پوشش می دهد.

این گزارش علاوه بر ارائه تاریخچه و خدمات دقیق به تیپاکس، روند رشد صعودی آن را طی سال های فعالیت و همچنین اقدامات نوآورانه ای مانند ای تیپاکس و تیپاکس من را تشریح می کند. ارائه آمار دقیق از سال 1378 از جمله تعداد بسته های ارسالی، تعداد مشتریان، تعداد شکایات، تعداد مشتریان قراردادی، تعداد نمایندگی ها، تعداد پارک های لجستیک و … نکات مهم این گزارش برای ارائه اطلاعات کامل. به عنوان مثال، این گزارش نشان می دهد که بیش از 13 میلیون و 800 هزار بسته در سال 1999 با Tipax ارسال شده است، تقریباً 9.2 بسته برای هر فرستنده!

  ربات تشخیص افسردگی توسط اکانت توییتر تولید شد!

گزارش جامع فعالیت های تیپاکس

ارائه زیرساخت های عملیاتی تیپاکس و گسترش و پراکندگی نمایندگی های آن از دیگر مواردی است که در این گزارش به تفصیل به آن پرداخته شده است. معرفی نمایندگی ها در دل کویر، دریا و جنگل، پراکندگی و گسترش نمایندگی ها و مواردی از این دست در این گزارش مطرح شده است که می تواند برای سازمان های مختلف و برای علاقه مندان به همکاری با تیپاکس مفید باشد.

گزارش جامع فعالیت های تیپاکس

تمرکز این گزارش آمار شفاف و بدون سانسور حتی از نظر پشتیبانی مشتریان (مسئولیت و شکایات) است. آماری که اعتماد مردم را جلب می کند و در این گزارش صداقت، احترام به حقوق مشتریان و پیگیری مشکلات احتمالی آنها را نشان می دهد. تیپاکس با 3.2 میلیون تماس دریافتی در سال 1999، بیش از 40000 ساعت تماس تلفنی با مشتریان خود دارد.

گزارش جامع فعالیت های تیپاکس

معرفی نوآوری های تیپاکس در سال های اخیر بخشی دیگر از این گزارش است. اطلاعاتی مانند عملکرد 90 درصدی مای تیپاکس در استان تهران در سال 1378 یا بیش از هزار سفارش از طریق مای تیپاکس در فروردین 99 از جمله آمارهای منتشر شده از نوآوری های این مجموعه است.

گزارش جامع فعالیت های تیپاکس

ارائه واحد منابع انسانی تیپاکس، قیف استخدام و همکاری با مجرب ترین و جوان ترین نیروها نیز در این گزارش ذکر شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست. این گزارش با مقدمه ای بر مسئولیت ها و تمایزات اجتماعی تیپاکس در سال های اخیر به پایان می رسد.

گزارش جامع فعالیت های تیپاکس

در نهایت، با خواندن گزارشی از تجربه چندین ساله تیپاکس به عنوان مخاطبی علاقه مند به لجستیک، بیشتر و بیشتر از فراز و نشیب ها و همچنین چالش های این صنعت و شرکت های پستی مانند تیپاکس آگاه خواهیم شد. در این صنعت پیشگام هستند.

  گلکسی اس 22 پلاس با تراشه اسنپدراگون 898 در Geekbench مشاهده شد

علاوه بر این، برای ما مشتریان جالب است که اطلاعات واضحی در مورد آمار و گردش کار ارائه دهندگان خدمات مختلف داشته باشیم تا بتوانیم با ایده روشن تری بهترین را انتخاب کنیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این گزارش را نیز مطالعه کنید.

برای مشاهده و دانلود کامل گزارش به لینک زیر مراجعه کنید:

https://tipax.me/cmrdgro

با من

دیدگاهتان را بنویسید