اولویت های اینستاگرام در سال 2022 چه خواهد بود؟

خرید بلیط هواپیما از سافامارکت

در سال‌های اخیر، اینستاگرام با افزودن ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری ویدیو و اشتراک‌گذاری ویدیو، از ایده اصلی خود برای برنامه اشتراک‌گذاری عکس فاصله گرفته است. امسال نیز شاهد معرفی ویژگی های جدیدی بودیم که به توسعه دهندگان کمک کرد تا محتوای ویدیویی کوتاه و بلندی تولید کرده و آن را در این شبکه اجتماعی منتشر کنند. به گفته مدیر اجرایی پلتفرم متعلق به متا، این روند ادامه خواهد داشت و اینستاگرام بیشتر بر محتوای ویدیویی تمرکز می کند. با دی جی همراه باشید

اولویت های اینستاگرام برای سال 2022

آدام موزری، مدیر عامل اینستاگرام اخیراً ویدیوی کوتاهی را در توییتر منتشر کرده است که اولویت‌های شرکتش را برای سال 2022 اعلام می‌کند. او چهار اولویت کلیدی اینستاگرام در سال 2022 را تشریح کرد که انتظار می‌رود شامل توسعه قابلیت‌های مرتبط با ویدیو باشد. این شبکه اجتماعی قصد دارد تمرکز خود را بر روی ویدیوها دوچندان کند، به این معنی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ویژگی‌های جدیدی را برای Reels، IGTV یا حتی نمایش‌های آن ببینیم که می‌تواند حجم محتوای ویدیویی را افزایش دهد.

تمرکز بر ویدیو این واقعیت را برجسته می کند که اینستاگرام فقط یک برنامه اشتراک گذاری عکس نیست و قصد دارد در سال آینده و همچنین در سال 2021 محتوای ویدیویی خود را گسترش دهد.

مدیر عامل اینستاگرام
آدام موذری مدیر عامل اینستاگرام

حوزه دیگری که اینستاگرام قصد دارد روی آن تمرکز کند شفافیت است. مدیران این پلتفرم معتقدند که کاربران باید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد اینستاگرام داشته باشند و بنابراین می توانند ویژگی های بیشتری را برای کنترل بیشتر افراد در این سرویس معرفی کنند. این علاوه بر تلاش‌های اخیر اینستاگرام برای توصیف الگوریتم‌ها و ویژگی‌های حریم خصوصی مورد استفاده است. در واقع، هدف افزایش شفافیت این است که پلتفرم قابل اعتمادتر و کاربرپسندتر شود. همچنین امیدواریم اینستاگرام بتواند در این زمینه به خوبی عمل کند و محیط بسیار امن تری را برای ما فراهم کند.

  ظرفیت حافظه نهان پردازنده های گرافیکی Navi 3X "RDNA 3" دو برابر شده است

یکی دیگر از اولویت های اینستاگرام در سال 2022 ممکن است بهبود قابلیت های پیام رسانی باشد تا کاربران بتوانند بهتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همانطور که موزر اشاره می کند، پیامک اصلی ترین شکل ارتباط در فضای مجازی است و اینستاگرام در این زمینه چندان قدرتمند نیست.

البته موزری چیزی در مورد نقشه راه این شرکت فاش نکرده است، اما می توان انتظار داشت که با فرا رسیدن سال 2022 جزئیات بیشتری از ویژگی های جدید اینستاگرام ارائه شود. نظر شما در مورد چشم اندازهای اینستاگرام برای سال 2022 چیست؟ در حال حاضر دلتان برای کدام ویژگی بیشتر تنگ شده است و می خواهید چه ویژگی های جدیدی را در اینستاگرام ببینید؟ در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

با من

دیدگاهتان را بنویسید