نام ورزشگاه بارسلونا به «اسپاتیفای در نیوکمپ» تغییر یافت!


خرید بلیط هواپیما از سافامارکت

Spotify و FC Barcelona شروع همکاری چهار ساله خود را در جولای 2022 اعلام کردند. Spotify، یک پلتفرم توزیع موسیقی که در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است، لوگوی خود را روی پیراهن های مردانه و زنانه و همچنین پیراهن های تمرینی بارسلونا خواهد دید. آخرین کمپین شما همچنین به عنوان بخشی دیگر از قرارداد، تیم کاتالان نام ورزشگاه خود را به «اسپوتیفای کمپ نو» تغییر خواهد داد!

اسپاتیفای و بارسلونا

به گفته الکس نورستروم، مدیرعامل شرکت سوئدی اسپاتیفای، دلیل این همکاری «بسیار ساده» است و می توانند ارتباط بین طرفداران فوتبال و هنرمندان را افزایش دهند. او اضافه کرد:

طرفداران و دوستداران موسیقی بارسلونا در Spotify جمع می شوند تا یک جامعه جهانی بزرگ را تشکیل دهند که دنیای موسیقی و فوتبال را به هم متصل می کند.

البته این جملات زیبا فقط برای اهداف بازاریابی است و Spotify بیش از هر چیز دیگری در این قرارداد به منافع مادی خود اهمیت می دهد. با این حال، قول داده شد که بستر جدیدی برای هنرمندان ایجاد شود تا بتوانند با جامعه بین المللی هواداران بارسلونا تعامل بهتری داشته باشند.

اسپاتیفای و بارسلونا

به زبان ساده، اسپاتیفای به بارسلونا پول می دهد تا تماشاگران بیشتری را از سراسر جهان به تیمی که بازی های این تیم را تماشا می کنند جذب کند. تبلیغات دیجیتال در محل باید هنرمندان مرتبط با هر منطقه جغرافیایی را نیز به کاربران آن مناطق نشان دهد. این بدان معناست که مصرف‌کنندگان اروپایی می‌توانند نام یک هنرمند را ببینند، در حالی که بینندگان هندی می‌توانند نام هنرمند دیگری مرتبط با کشورشان را در تلویزیون خود ببینند.

  اولین تصاویر رسمی از سری گلکسی اس 22 منتشر شد

جزئیات مالی این قرارداد هنوز توسط هیچ یک از طرفین فاش نشده است، اما باشگاه بارسلونا یک شرکت سهامی عام است، بنابراین رقم قرارداد زمانی مشخص خواهد شد که این تیم در نهایت نتایج مالی خود را اعلام کند.

آقای بلیط


دیدگاهتان را بنویسید