چه اتفاقی برای IGTV اینستاگرام افتاد؟!

خرید بلیط هواپیما از سافامارکت

اگر مدتی است از اینستاگرام خود استفاده نکرده اید، احتمالاً اولین چیزی که پس از بازگشت به این برنامه از خود متعجب خواهید شد این است که “اینستاگرام IGTV چه مشکلی دارد؟!” در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اینستاگرام مانند هر پلتفرم شبکه اجتماعی فعال دیگری به مرور زمان در حال تغییر و بهبود است و گاهی اوقات این به معنای حذف تعدادی از ویژگی هایی است که به آن عادت کرده ایم.

IGTV یکی از مواردی است که اینستاگرام اخیراً تصمیم گرفت بخش IGTV را کنار بگذارد و بیشتر روی محتوای ویدیویی خود تمرکز کند. بخش IGTV اکنون با ویدیوهای داخلی اینستاگرام یکپارچه شده است. در مورد فرمت ویدیوهای اینستاگرام و ویدیوهای او بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چرا اینستاگرام IGTV را حذف کرد؟

قبل از حذف اینستاگرام IGTV، این شرکت اعلام کرده بود که تغییراتی در اپلیکیشن اینستاگرام اعمال خواهد کرد و همانطور که می دانیم تمرکز بیشتری روی محتوای ویدیویی خواهد داشت و در کنار سایر تغییرات، محتوای عکس ها را کاهش می دهد. اینستاگرام تا آنجا پیش رفت که از TikTok و YouTube به عنوان رقبا نام برد و اشاره کرد که این کار را برای پاسخگویی به تقاضاهای بازار سرگرمی انجام می دهد.

اما چرا اینستاگرام IGTV را حذف کرد؟ در واقع باید گفت که قابلیت ویدیوهای طولانی موفق نبود، بنابراین اینستاگرام تصمیم به حذف IGTV گرفت و سعی کرد بیشتر روی ویدیوهای کوتاه در اینستاگرام تمرکز کند.

چرا اینستاگرام IGTV را حذف کرد؟

IGTV هرگز حذف نشده است

اینستاگرام برای اولین بار در سال 2018 IGTV را معرفی کرد و امیدوار است که این ویژگی بتواند به رقیبی برای نسخه موبایل یوتیوب تبدیل شود. با این حال، فرمت ویدیوی طولانی هرگز 100% موفقیت آمیز نبوده است، به خصوص از زمانی که تیک تاک دو ماه بعد به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شد، و مشخص شد که محتوای ویدیوی کوتاه تیک تاک به طور فزاینده ای در بین مخاطبان رسانه های اجتماعی محبوب می شود.

  اگزینوس 2200 با تمرکز بر بازی در اوایل سال 2022 وارد بازار خواهد شد

از آن زمان، اینستاگرام فرمت ویدئوی کوتاه خود را به نام حلقه‌های اینستاگرام منتشر کرده است و با تیک تاک رقابت می‌کند.

IGTV هرگز حذف نشده است

تفاوت بین ویدیوهای اینستاگرام و IGTV چیست؟

حال سوال اصلی این است که تفاوت بین ویدیوهای اینستاگرام و IGTV چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قابلیت ویدیوی اینستاگرام دارای امکاناتی مانند ابزارهای برش، فیلترها، امکان تگ افراد و مکان های مختلف است. همچنین با استفاده از این قابلیت می توانید پیش نمایش 60 ثانیه ای ویدیوی مورد نظر را در قسمت فیدها مشاهده کنید.

راه های بیشتر برای مشاهده و مشاهده محتوای ویدیویی

بخش “ویدیوها” در برنامه اینستاگرام اکنون تمام محتوای ویدیویی را به جز Rails در خود جای می دهد که به کاربران کمک می کند ویدیوهای سازندگان مورد علاقه خود را سریعتر پیدا کنند. اما این به معنای دیدن محتوای سایر سازندگانی است که آنها را دنبال نمی کنید و پس از تماشای ویدیوهای آنها، ممکن است متوجه شوید که از محتوای آنها لذت می برید. با استفاده از این ویژگی می توانید تولیدکنندگان محتوای جدید را پیدا کرده و ردیابی کنید و همچنین شما را به ایجاد محتوای جدید ترغیب می کند.

تفاوت بین ویدیوهای اینستاگرام و IGTV چیست؟

ویدیوهای نمایش شما می‌تواند تا 60 دقیقه طول بکشد، و مانند IGTV، کاربران دیگر مجبور نیستند برنامه اصلی را برای تماشای آن ویدیوها ترک کنند. اکنون می توانید هر قسمت از ویدیو را با لمس آن به طور کامل مشاهده کنید. اگر به خاطر داشته باشید، اگر قبلاً این کار را انجام دهید، ویدیو بی‌صدا می‌شود. اینستاگرام به طور کلی دسترسی به محتوای اینستاگرام و تجزیه و تحلیل پست ها و ویدیوهای شما را بسیار آسان تر می کند.

  Honor Magic 4 و Magic 4 Pro معرفی شدند. شارژ کامل فقط در 30 دقیقه!

برای ویدیوهای تبلیغاتی محدودیت زمانی تعیین کنید

اینستاگرام تبلیغات IGTV را به «تبلیغات ویدیویی استریم» تغییر داده است و شرکت هایی که قصد استفاده از این ویژگی را دارند باید مراقب باشند که زمان ویدیو از 60 ثانیه بیشتر نشود.

تفاوت بین ویدیوهای اینستاگرام و IGTV چیست؟

از کجا می توانیم ویدیوهای اکانت اینستاگرام خود را پیدا کنیم؟

با حذف IGTV اینستاگرام هنوز یک بخش دارد ویدئو در اکانت اینستاگرام شما ذخیره شده است و می توانید این قسمت را مستقیماً زیر قسمت Bio بین هدرها قرار دهید. با اينكه و مطالب تگ شده را ببینید. قبل از این تغییر، محتوای ویدیوی حساب شما پراکنده بود و می‌توانید آن را در صفحه فید و نظرسنجی ببینید، اما اکنون یک منطقه محتوای ویدیویی ویژه وجود دارد که تولید و مشاهده محتوای ویدیویی را برای مخاطبان و کاربران آسان‌تر می‌کند.

اینستاگرام همیشه در حال پیشرفت است

با توجه به اینکه این روزها بازار شبکه های اجتماعی بسیار رقابتی است، جای تعجب نیست که اینستاگرام با حذف IGTV، ویرایش و افزودن امکانات دیگر، سعی دارد مخاطبان بیشتری را جذب کند و مردم را به استفاده از این بستر سرگرمی ترغیب کند و لحظات خود را برای استفاده به اشتراک بگذارد.

در ابتدا، اینستاگرام تنها به عنوان یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس شناخته می شد، اما اکنون این پلتفرم به جایی رسیده است که تمرکز کمتری بر محتوای عکس و بیشتر بر روی محتوای ویدئویی دارد. مطمئناً در آینده شاهد تغییراتی در این شبکه اجتماعی محبوب خواهیم بود و همه ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم اینستاگرام در آینده چقدر متفاوت خواهد بود.

  شیائومی رابط کاربری MIUI 13 و نسخه های مختلف آن را برای دستگاه های هوشمند خود معرفی کرده است

فکر می کنید پلتفرم این پلتفرم در آینده به کجا خواهد رفت؟ چه تعداد از این برنامه های محبوب کارهای روزمره شما را اشغال کرده اند؟ نظرات خود را در مورد دیجی رو با ما در میان بگذارید.

آقای بلیط

دیدگاهتان را بنویسید