انتقال تعداد کل کاربران شبکه های آنلاین دیزنی از طریق نتفلیکس

دیزنی اعلام کرده است که برای اولین بار تعداد کل کاربران سرویس استریم این شرکت از تعداد کاربران نتفلیکس پیشی گرفته است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوندیزنی اطلاعات جدیدی در مورد خدمات استریم خود منتشر کرده است. این شرکت در گزارش سه ماهه سوم سال مالی 2022 خود اعلام کرد که در این مدت 4.4 میلیون کاربر جدید به عضویت دیزنی پلاس درآمدند، به طوری که مجموع کاربران این سرویس استریم به 1.152 میلیون دلار افزایش یافت. وال استریت ژورنال قبلاً پیش بینی کرده بود که در سه ماهه سوم مالی، حدود 10 میلیون کاربر جدید به عضویت دیزنی پلاس در می آیند.

علاوه بر این، کاربران Disney Plus، Hulu و ESPN Plus به 221 میلیون کاربر رسیدند و این اولین بار است که تعداد کل کاربران شبکه های آنلاین دیزنی با 7.220 میلیون کاربر از Netflix پیشی می گیرد. رشد کاربران دیزنی پلاس در ایالات متحده و کانادا چندان زیاد نبود و تنها 100 هزار مشترک جدید اضافه شد تا به 44.5 میلیون کاربر برسد. مشترکین بین المللی دیزنی پلاس، بدون احتساب دیزنی+ هاتستار، از 6.87 میلیون کاربر به 93.6 میلیون کاربر افزایش یافته است.

تعداد کاربران Hulu نیز به 46.2 میلیون نفر رسید که در سه ماهه دوم 45.6 میلیون نفر بود. تعداد کاربران ESPN Plus نیز به 8.22 میلیون نفر رسیده است که نسبت به سه ماهه دوم 500000 افزایش داشته است. علاوه بر این، دیزنی قیمت اشتراک سرویس های استریم دیزنی پلاس و هولو را اعلام کرد و این تغییرات از 10 اکتبر (18 مهر) برای Hulu و از 8 دسامبر (17 دسامبر) برای دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

  تعلیق توسعه بیشتر Splitgate به دلیل توسعه دنباله آن

به گفته والت دیزنی، هزینه اشتراک ماهانه نسخه معمولی دیزنی پلاس با تبلیغات 7.99 دلار و هزینه ماهانه نسخه پریمیوم دیزنی پلاس که بدون تبلیغات است، 10.99 دلار خواهد بود. علاوه بر این، هزینه اشتراک ماهانه نسخه معمولی شبکه Hulu با تبلیغات تجاری 7.99 دلار و هزینه ماهانه نسخه پریمیوم سرویس پخش Hulu که تبلیغات تجاری ندارد، 14.99 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید