تنظیمات دسترسی Ragnarok God of War با الهام از Naughty Dog

اریک ویلیامز، کارگردان بازی God of War Ragnarok می گوید که بسیاری از تنظیمات دسترسی بازی از تلاش های استودیو Naughty Dog الهام گرفته شده است.

پیش از این، میلا پاولین، طراح ارشد UX بازی God of War Ragnarok گفت که این بازی دارای بیش از شصت تنظیمات مختلف دسترسی (برای سهولت در تجربه کار برای افراد دارای شرایط روحی یا جسمی خاص) است و تریلری نیز منتشر شد که جزئیات این تنظیمات را نشان می دهد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از هشدارهای صوتی، دویدن خودکار، نشانگرهای مسیر و حالت کنتراست بالا.

حالا اریک ویلیامز، کارگردان آن بازی، می‌گوید که استودیو سانتا مونیکا می‌خواست از نظر این نوع چیدمان با The Last of Us ساخته استودیوی Naughty Dog مطابقت داشته باشد: «اینطور نبود، ما می‌رویم. برای ساختن چند بازی، برای رسیدن به سطح Naughty Dog. نه، ما می‌خواهیم همین الان و با این بازی با آنها هماهنگ کنیم. ما بخشی از سیستم استودیو برتر هستیم و باید راه را پیش ببریم. Nuttydog اولین پرچم را بلند کرد و ما باید آنها را دنبال کنیم. سپس به استودیوهای دیگر منجر می شود و افراد بیشتری می توانند بازی ها را تجربه کنند.”

در یادداشت شخصی، سازندگان نامه ای از کودکی که به God of War علاقه داشت دریافت کردند. اما او نزدیک به چهار ساعت در یک منطقه ماند. دلیل آن وجود پازل صوتی و ناشنوا بودن این کودک بود. این امر ویلیامز را بر آن داشت تا تیم خود را تشویق کند تا تجربه God of War Ragnarok را برای افراد دارای معلولیت های مختلف بهبود بخشد.

  معرفی شخصیت Cyno در تریلر جدید Genshin Impact

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 نوامبر برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد که چندی پیش سازندگان از پایان مراحل تولید این بازی خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید