میازاکی: نمی‌دانم چه چیزی باعث موفقیت الدن رینگ شده است

هیدتاکا میازاکی خالق Dark Souls در مصاحبه ای گفت که نمی داند چرا الدن رینگ تا این حد موفق بوده است.

اوایل 2022، بازی Elden Ring این بازی به عنوان آخرین بازی Studio From Software منتشر شد. انتشار این بازی با استقبال گسترده منتقدان و گیمرها روبرو شد. این نقدهای مثبت در نهایت منجر به موفقیت تجاری بازی شد و 16.6 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. اخیرا طی مصاحبه ای از هیدتاکا میازاکی کارگردان Elden Ring در مورد دلایل موفقیت این بازی سوال شد و او گفت که نمی داند دلیل موفقیت این بازی چیست.

چند روز پیش Elden Ring در مراسم Playstation Partner Awards 2022 برنده The Grand Award شد. این جایزه هر ساله به دو بازی که در ژاپن ساخته می شوند و از نظر فروش بسیار موفق هستند اهدا می شود. یکی دیگر از برندگان این جایزه، بازی Genshin Impact بود. در طول این رویداد، میازاکی مصاحبه ای در مورد Elden Ring انجام داد. وقتی از او درباره دلایل موفقیت این بازی پرسیده شد، پاسخ داد:

«راستش من این موضوع را زیاد تحلیل نکرده ام. درست است که این بازی [Elden Ring] نسبت به کارهای قبلی ما فروش بیشتری داشت، اما واقعاً نمی دانم چرا. بنابراین مطمئناً نمی توانم آن موفقیت را دوباره تکرار کنم.”

میازاکی همچنین در این مصاحبه اظهار داشت که قصد دارد بدون توجه به موفقیت الدن رینگ، به ساخت بازی به همان روشی که به آن معروف است ادامه دهد. او در این باره گفت:

“من برای آن خیلی تلاش می کنم [موفقیت Elden Ring] فکر نمیکنم؛ به همین دلیل فکر نمی‌کنم این موضوع را عمیق مطالعه کنیم و سعی کنیم آن را در بازی دیگری تکرار کنیم.”

  مقایسه ویدیویی نسخه اصلی و پیشرفته The Witcher 3

بازی Elden Ring به همراه آثاری مانند God of War Ragnarok کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازی سال در The Game Awards 2022 است. چند روز دیگر به این مراسم باقی مانده است و بسیاری از علاقه مندان به بازی های ویدیویی منتظر دیدن آن هستند. کدام بازی برنده این جایزه می شود.

فکر می کنید الدن رینگ بالاخره جایزه بهترین بازی سال را خواهد برد؟ افکارتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید