چه فیلم هایی را در این آخر هفته تماشا کنیم: از The Outfit تا On the Count of Three

فیلمی درباره آخرین روز زندگی دو دوست، یکی از مهمترین آثار سینمای استاپ موشن در دو سال اخیر، The Outfit با بازی مارک رایلنس و تولید احساسی کوپر ریف.

اکنون که سال 2023 آغاز شده است، فرصت خوبی برای نگاه به سینمای سال 2022 داریم. نه برای دیدن آثار بزرگی که هیچکس از دست نمی دهد، بلکه برای از دست ندادن فیلم های قابل قبول و حساب شده ای که شاید حتی فرصتی به آنها نمی دادیم.

زومجی در شماره 272 از مجموعه‌ای از مقالات در مورد آنچه باید در این آخر هفته تماشا کرد، به آثاری می‌پردازد که دو مورد از آنها در سال 2022 تولید شده‌اند. در حالی که دو فیلم دیگر در ابتدا برای اکران در سال 2021 برنامه ریزی شده بودند، در سال 2022 شاهد اکران گسترده خواهند بود.

دو مرد در حال آماده شدن برای شلیک به خود در

در شمارش سه (2021)

در شمارش سه، اولین فیلم بلند جرد کارمایکل او به عنوان کارگردان به مسائل حساس روانی می پردازد. در نتیجه، تنها یک مخاطب بزرگسال و تنها زمانی که از نظر ذهنی آماده باشد تا داستانی جدی درباره افراد افسرده و ناامید را اداره کند، می تواند چنین اثری را به درستی تماشا کند. رسیدگی نادرست و غیرحرفه ای به چنین موضوعاتی در هر اثر داستانی می تواند منجر به نتایج ضعیف شود. همانطور که یک کارگردان برای رفع این نوع دغدغه ها باید تحقیقات زیادی انجام دهد و حساسیت زیادی به خرج دهد، مخاطب کورکورانه نمی تواند مخاطب این گونه آثار شود.

داستان درباره دو دوست است که می خواهند آخرین روز زندگی خود را بگذرانند. قبل از پایان زندگی آنها برای همیشه. یکی روزها پیش تلاش ناموفقی در این زمینه انجام داد و دیگری به نظر می رسد مصمم است در این مسیر قدم بگذارد.

  1xbet » Опыт а Отзывы Клиентов 2022

این دو از خود می پرسند که اگر قرار است امروز آخرین روز باشد و فردا دیگر برای مواجهه با عواقب این اعمال انسانی زنده نخواهند بود، با بی احتیاطی مطلق چه کارهای اشتباه یا ترسناکی را می توان انجام داد؟

مارسل، صدفی کوچک با دو کفش که به صفحه لپ تاپ نگاه می کند در فیلم مارسل صدف با کفش

Marcel The Shoeless Shell (2021)

تفاوت به تنهایی کافی نیست. هرچه زمان بیشتری را با مارسل شوشل بگذرانید، بیشتر و بیشتر با بسیاری از فیلم های استاپ موشن تحسین شده چند سال اخیر متفاوت است. اما استفاده تیم سازنده از این تفاوت چیزی است که مارسل را شخصیتی قابل توجه و داستان او را شنیدنی می کند.

در اینجا با مستندی سروکار داریم که زندگی مارسل را از دید یک فرد کنجکاو توصیف می کند. مارسل یک صدف کوچک بامزه است که اتفاقاً دو کفش دارد.

حالا که با مادربزرگش زندگی می کند، زمانی را به یاد می آورد که آنقدرها تنها نبودند. اما مارسل نه تنها غمگین، بلکه کنجکاو و خلاق است. مارسل با کمک دوست جدیدش می خواهد به دنیا نگاه کند تا شاید دوستان و آشنایان قدیمی خود را پیدا کند.

جایی بین این تلاش ها برای یافتن دیگران و برخورد با واقعیت زندگی اجتماعی، مارسل روی صفحه کلید لپ تاپ می ایستد و به صفحه خیره می شود. ابتدا به نگرانی خود فکر می کند، سپس تعداد بینندگان یک ویدیو را می بیند و در نهایت نظرات را می خواند. در ظاهر ما یک سکانس فوق‌العاده داریم که بر روی یک شخصیت بسیار عجیب متمرکز شده است، اما در واقعیت با برخی از انسانی‌ترین ثانیه‌های سینمای استاپ موشن مواجه می‌شویم.

  مبارزه با رئیس Aoye در Wo Long: Fallen Dynasty

مارک رایلنس، خیاط حرفه ای در The Outfit

لباس (2022)

گراهام مور که احتمالا به خاطر فیلم بازی تقلید آن را بازی کرده است بندیکت کامبربچ می دانید در فیلم The Outfit با استفاده از یک محیط محدود و چند بازیگر باتجربه موفق به ایجاد تعلیق می شود. اگرچه داستان فیلم The Outfit مربوط به درگیری های بزرگ و خونین است، اما دائماً در یک خیاطی توسعه می یابد. محل کار یک خیاط حرفه ای با بازی مارک رایلنس برنده اسکار.

اگرچه قدرت بصری فیلم به اندازه تنش فیلمنامه قوی نیست، اما مور با کمک داستان گویی مناسب و استفاده از پیچش های داستانی متعدد، مخاطب هدف را از خسته شدن باز می دارد. برای تبدیل داستان یک خیاط و دستیارش که تلاش می کنند از شب نفرین شده جان سالم به در ببرند، The Outfit یک فیلم هیجان انگیز را به یک درام معمایی تبدیل می کند.

مردی با لباس زرد و جلیقه آبی در Cha Cha Real Smooth با بازی داکوتا جانسون به کارگردانی کوپر ریف

Cha Cha Real Smooth (2022)

پایان Cha Cha Real Smooth بسیار شبیه به آغاز است. از این نظر که باب از آن دسته مخاطبانی نیست که بخواهد به سرعت طرفدار یک شخصیت شود و سپس موفقیت خود را جشن بگیرد. صادقانه بگویم، یافتن “موفقیت” سینمای رمانتیک هالیوود در Cha Cha Real Smooth دشوار است. احتمالاً نه به این دلیل که داستان می‌خواهد کار بزرگی انجام دهد و از کهن الگوها سرپیچی کند، بلکه بیشتر به این دلیل است که فیلم مذکور داستان خود را واقعی‌تر از آن کلمات روایت می‌کند.

وقتی شخصیت ها به موقعیتی می رسند که در مسیر عادی زندگی جایی ندارد، آن موقعیت را ترک می کنند. وقتی یک خط قرمز هیجان انگیز می بینند، بیشتر اوقات از آن عبور نمی کنند. زمانی که به پایان داستان می رسیم، شرایط عمومی و اولیه زندگی اکثر شخصیت ها آنچنان تغییر نکرده است. چه بخواهید چه نخواهید، باید بپذیرید که زندگی برای اکثر مردم اینگونه است.

  Judas، بازی جدید کن لوین با تریلر رونمایی شد

اما این واقع گرایی باعث نمی شود که کوپر ریف در این اثر نقش آفرینی کند داکوتا جانسون تجربه ملموس و ارزشمندی ارائه نمی دهد. از آنجایی که اکثر مردم چندین بار در زندگی خود در چنین موقعیت هایی قرار گرفته اند و درست مانند این قهرمانان مجبور بودند از یک موقعیت غیرعادی خارج شوند، قدم دیگری برندارند و بعد از چند بار عدم تغییر در ظاهر کلی زندگی خود را بپذیرند. ماه ها. اما در این بین ما زندگی می کنیم. ما یاد می گیریم، تجربه می کنیم، احساس می کنیم و خاطره می سازیم. Cha Cha Real Smooth زندگی را درست “در عین حال” به تصویر می کشد. به همین دلیل می توان به آن احترام گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید