جالب اینجاست که منصوری به طور سنتی تمایلی به کار روی مدلهای BMW نداشت و چند سال پیش در یکی از مصاحبههای خود صراحتاً دلیل عدم تمایل خود را پیچیدگی الکترونیکی و حساسیت بالای موتورهای BMW اعلام کرده بود، اما به نظر میرسد که وضعیت الان است. تغییر کرد و این تیونر خوشنام ایرانی – آلمان نیز محصولات باواریایی را برای مشتریان خود آماده کرده است.
جالب اینجاست که به نظر می رسد پروژه جدید منصوری بر اساس آن ساخته شده است نسخه پیش از لیفت صورت BMW X7 توسعه یافته است. با این حال تیونر معروف آلمانی می گوید که دارندگان مدل های پس از فیس لیفت یا LCI می توانند با مراجعه به کارگاه های این شرکت آن را ارتقا دهند.
بادی کیت کامل منصوری برای BMW X7
تصاویر ارسالی منصوری در واقع طرح های کامپیوتری است. این عکس ها نشان می دهد که ابعاد جلوپنجره معروف BMW هم اکنون دستخوش تغییراتی شده است اندازه های کوچکتر ایناهاش. دو بریدگی کوچک در زیر این عنصر نمادین قابل مشاهده است. سپر در پروژه منصوری با سپر استاندارد کاملا متفاوت است و دارای چندین ورودی هوای بزرگ است.
کیت منصوری برای BMW X7 شامل قطعاتی برای گلگیرها است. این قطعات شاسی بلند جمع و جور باواریایی ها را پهن تر و عضلانی تر کرد. رینگ های بسیار بزرگ داخل گلگیرها 24 اینچ قرار دارند این رینگ ها پره های باریکی دارند و جلوه خاصی به X7 می دهند. البته در صورت علاقه، مشتریان می توانند از بین 11 چرخ مختلف موجود، نمونه مورد نظر را انتخاب کنند.
در نمای عقب، BMW X7 دارای یک چیدمان جذاب منصوری استیل است. بیشترین تغییرات در این نما به سپر سپری که منصوری برای این خودرو انتخاب کرده دارای شکاف های جانبی بوده و دارای دیفیوزر همرنگ بدنه است. دو دریچه اگزوز گرد در دو طرف، قسمت مشکی رنگ در وسط سپر و اسپویلر کوچک بالای شیشه عقب از دیگر ویژگی های قابل توجه در این نمای هستند.
منصوری تنها تصاویری از نمای بیرونی منتشر کرده است، اما این شرکت به مشتریان قول می دهد همه تغییرات مورد نظر آنها را داخل کابین پیاده می کند.
متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات فنی در دست نیست و نمی دانیم که آیا تغییراتی در زیر پوست ایجاد شده است یا خیر. همچنین اطلاعاتی در مورد هزینه و قیمت وجود ندارد.
منبع: دیجیاتو