پنجمین نمایشگاه کار در ایران از روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز شد و استقبال از شرکت رایتل تفاوت چشمگیری داشت. این اپراتور جوان با ارائه بستری پویا در غرفه خود مورد توجه افراد جویای کار قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی رایتل، حضور غرفه بنفش این برند در فضای وسیعی از سالن نمایشگاه کارگری ایران، نشان دهنده این واقعیت است که اگرچه نمایشگاهی است، اما دغدغه اصلی مردم را در بر می گیرد. موضوع اشتغال.
در این نمایشگاه غرفه رایتل شاهد حضور افراد جویای کار و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و خدمات ارتباطی و همچنین پرسش و پاسخ با کارکنان غرفه، گفتگو با مدیران و کارشناسان حوزه انتخاب و استخدام نیروی انسانی و همکاران از بخش های مختلف این شرکت در خصوص موقعیت های شغلی در این شرکت بسیار داغ هستند به نظر می رسد رایتلی ها مورد توجه و توجه زیاد جویندگان کار قرار گرفته اند.
آشنایی با تاریخچه فعالیت رایتل و مزیت های ایجاد شغل در این شرکت از طریق بروشورها و نرم افزارهای هوشمند در اختیار علاقه مندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه کار قرار گرفت.
ارائه فرصت های شغلی موجود در بازار کار، جذب کارکنان مناسب با انتظارات و مهارت های مورد نیاز کارفرمایان، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق به مردم، آشنایی با نیازها و مهارت های مورد نیاز بازار کار، ایجاد شغل و آموزش سمینارهای شغلی. ایجاد فضای حرفه ای و باکیفیت برای تعامل بیشتر کارجو و کارفرما، ایجاد حس مشارکت مثبت در بین کارفرمایان و کمک به ارتقای ارتقای برند کارفرما از جمله اهدافی است که در پنجمین نمایشگاه کار در ایران دنبال می شود.
علاقه مندان می توانند تا فردا 18 بهمن ماه از ساعت 9 الی 18 در محل نمایشگاه برج میلاد از این نمایشگاه دیدن کنند.
پایان گزارش آگهی
این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و زومجی هیچ مسئولیتی در رابطه با آن ندارد.