God of War Mjolnir Hammer، آخرین تبلیغ محیطی سونی در هند

بعد از تبر بزرگ لویاتان در لندن و مجسمه بزرگ کنسول PS5 در دبی، اکنون چکش Thor’s Mjolnir از God of War به عنوان جدیدترین نماد تبلیغاتی پلی استیشن، از هند می آید.

سونی اخیرا اعلام کرده است که با افزایش عرضه کنسول های PS5 در بازار، وضعیت دسترسی خریداران به جدیدترین کنسول های بازی این شرکت بهتر شده است. حال به نظر می رسد سونی با نمایش مدل های تبلیغاتی عظیم از بازی های محبوب پلی استیشن در نقاط مختلف دنیا سعی دارد توجه عموم را به محصولات جدید خود جلب کند. این شرکت به تازگی هدف فروش خود را برای کنسول های PS5 در سه ماهه چهارم سال مالی خود افزایش داده است که ممکن است نشان دهنده مقیاس کمپین بازاریابی اخیر سونی باشد.

چکش افسانه ای Mjolnir از بازی God of War در هند

عموماً در سیاست‌های تجاری، یکی از ملزومات تبلیغات رایگان و بلندپروازانه، توانایی برآوردن نیازهای بازار به مقدار کافی و وعده داده شده است. سونی اکنون اقدامات بیشتری را در زمینه بازاریابی و تبلیغات انجام داده است و به این اطمینان رسیده است که می تواند سطح تقاضا برای PS5 را برآورده کند.

در مجموع، به نظر می رسد سونی سال بزرگی را در پیش دارد. با توجه به بازی‌های ویدیویی موردانتظار سال 2023، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد یک یا دو رویداد بزرگ از پلتفرمر ژاپنی باشیم. با این حال سونی در این زمینه خود را غیرقابل پیش بینی نشان داده است.

در نهایت نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

  پایان سریال وراثت با فصل چهارم

دیدگاهتان را بنویسید