فرآیند سئو و بهینه سازی سایت چگونه انجام می شود؟ | یک کمیک

مرد SEO فرآیند SEO را توضیح می دهد!

مشتری: من متوجه نشدم سئو چیست! چرا اینقدر برای همه مهم است؟ کاملا گیج شدم.

شخص سئو سایت: نگران نباشید، من دقیقاً توضیح خواهم داد که سئو چیست و چرا اهمیت دارد. اولین کاری که ما انجام می دهیم این است که بفهمیم افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند دقیقاً چه کلماتی را جستجو می کنند.

مشتری: چگونه این کار را انجام می دهید چگونه متوجه شویم که افراد هنگام جستجو در گوگل دقیقاً چه چیزی را تایپ می کنند؟

شخص سئو سایت: ساده است پایگاه داده یا پایگاه داده ای وجود دارد که این اطلاعات را دارد و ما نیز به آنها دسترسی داریم.

مشتری: اما آیا این یک نفوذ به حریم خصوصی کاربر نیست؟

شخص سئو سایت: شما لازم نیست نگران باشید! ما فقط می دانیم چه چیزی جستجو شده است، نه اینکه چه کسی آن را جستجو کرده است. اکنون دقیقاً کلماتی را جستجو می کنیم که بسیاری از افراد در جستجوی آن هستند، یعنی رایج ترین عبارت های جستجو!

مشتری: اما چرا دقیقاً این کار را انجام می دهید؟

شخص سئو سایت: اگر از یک عبارت جستجو زیاد استفاده شود، می تواند شانس ارسال ترافیک اینترنتی به وب سایت شما را افزایش دهد.

مشتری: چه حرفه ای! بنابراین کار شما با تحلیل شروع می شود.

شخص سئو سایت: البته! تمام بازاریابی دیجیتال خوب با تجزیه و تحلیل شروع می شود. اما تحلیل به همین جا ختم نمی شود. وظیفه بعدی ما این است که ببینیم نقاط قوت سایت هایی که در حال حاضر بر اساس این معیارها رتبه خوبی دارند چیست.

  انتشار اولین عکس های واقعی پوکو F4 پرو با طراحی آشنا

مشتری: می توانید اهمیت این کار را توضیح دهید؟

شخص سئو سایت: اگر این سایت ها تاسیس شوند و کارشان انجام شود، افزایش رتبه شما از آنها مشکل خواهد بود.

مشتری: پس به همین راحتی تسلیم می شویم؟

شخص سئو سایت: به هیچ وجه! اما خوب است بدانیم دقیقاً با چه نوع رقیبی روبرو هستیم. موافق نیستی

مشتری: البته! به نظر من این کاملا منطقی است. خب بعدش چی؟

شخص سئو سایت: اکنون که کلمات و عباراتی را داریم که می‌خواهیم رتبه خوبی برای آنها کسب کنیم، باید از آنها در صفحات وب سایت شما استفاده کنیم.

مشتری: درست است، واقعی! من در مورد آن شنیدم افزودن این کلمات به متا تگ های سایتی که گوگل می خواند.

شخص سئو سایت: نه! نه! این کار باید بسیار گسترده تر از این انجام شود و همچنین گوگل اهمیت زیادی به کلمات کلیدی با متا تگ نمی دهد زیرا بسیاری از افراد تاکنون از آنها سوء استفاده کرده اند.

مشتری: خب، چکار میکنی

شخص سئو سایت: ما مطمئن می شویم که کلمات کلیدی مورد نظر در قسمت های مهم صفحات وب سایت شما قرار می گیرند.

مشتری: آیا این همه است؟ به همین ترتیب، آیا صفحات من در رتبه اول گوگل قرار می گیرند؟

شخص سئو سایت: نه، به این سادگی نیست. چطور میتونه اینقدر ساده باشه؟ اگر همین کافی بود، گوگل چگونه می‌توانست تصمیم بگیرد که کدام صفحه را اول و کدام را رتبه ۱۰ را کسب کند؟

مشتری: نمی دونم… چطور این تصمیم رو می گیره؟

شخص سئو سایت: خوب، گوگل معیارهای مختلفی برای رتبه بندی وب سایت ها دارد. معیارهایی مانند قدمت یک سایت یا تعداد صفحات آن. اما یک عامل بسیار مهم دیگر نیز وجود دارد.

  ظاهراً فیلمبرداری سریال The Batman: Part II به تعویق افتاده است

مشتری: این چیه

شخص سئو سایت: ارتباطات!

مشتری: منظورتون سایت هایی هست که بهشون لینک دادم؟

شخص سئو سایت: نه، برعکس! این سایت هایی که به شما لینک می دهند!

مشتری: اما چرا این مهم است؟

شخص سئو سایت: چون از نظر گوگل وقتی سایتی به شما لینک می دهد یعنی شما آن را دوست دارید و این یعنی سایت شما مهم است.

مشتری: آها! مثل اینکه سایت من پیشنهاد شده!

شخص سئو سایت: بله، مثل اینکه سایت شما به گوگل پیشنهاد شده است! خوب، من فکر می کنم اکنون درک بهتری از SEO چیست.

مشتری: من باید از کلماتی که مردم جستجو می کنند استفاده کنم، آنها را در مکان های مهمی در صفحات سایت خود قرار دهم و پیوندهایی دریافت کنم که به گوگل نشان می دهد سایت من مهم است. درست است، واقعی؟

شخص سئو سایت: چه معلم خوبی هستم!

دیدگاهتان را بنویسید