مدیر هنری God of War Ragnarok اعلام کرد که پس از 10 سال سانتا مونیکا را ترک خواهد کرد.
راف گراستی، کارگردان هنری سانتا مونیکا، تصمیم گرفت پس از یک دهه استودیو را ترک کند. گراستی در پیامی در توییتر، جدایی قریب الوقوع خود را اعلام کرد و توضیح داد که هفته آینده اطلاعاتی در مورد برنامه های خود برای ادامه کار در صنعت بازی به اشتراک خواهد گذاشت.
این کارگردان در پیام خود در توییتر نوشت: سونی نقش مهمی در شکل دادن به حرفه من ایفا کرد و من برای همیشه آن خاطرات و تجربیات ارزشمند را گرامی خواهم داشت. من به موفقیت مستمر سانتا مونیکا ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم در آینده دوباره با هم همکاری کنیم تا بازیهای جدیدی خلق کنیم.”
گراستی در ابتدا به مدت یک سال ناظر هنری پلی استیشن بود و سپس به استودیوی سانتا مونیکا رفت تا به عنوان طراح هنر شخصیت کار کند. او به عنوان طراح اصلی بازی God of War 2018 انتخاب شد و نقش مدیر هنری را در ساخت دنباله آن، God of War Ragnarok بر عهده گرفت.
شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.